Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henkjaap! je leeft nog! iedereen dacht dat je verdronken was! Nee hoor Jaap, ik wist wel dat je terug zou komen En ochtendploeg te bed en de avonddienst is aangetreden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 zeg jaap,volgens mij beginnen die twee wartaal uit te slaanwat denk jij...will en smoothe bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Een opening in het werk, dwz.......rust. Niet dus, juist telefoon gehad en we kunnen uitrukken.Dit klein grut vast gaan maken in het donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hello...kopje thee sharire? zoethout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Will is dat een vlaamse uitdrukking? Was dus toch geen wartaal van Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik heb nog steeds mijn twijfels willklein grut gaan vastmaken in het donker?kwam jij niet uit belgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Yesss, henkie, maar dat zeggen wij hier ook hoor ! Ben weg, bootje roept. Toedels (oh ja, ik ik hier en daar wat nederlandse calls op ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk, las dat je dochter van een paard gekukeld is. Balen. Hoop dat ze snel weer van de pijn af is. Misschien moet je even vragen of ze ook op een forum zit zodat je de mensen daar kan inlichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nee, geen zoethout thee.Nu eerst shoes off, music on en peukje roken..............mag nu nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: will Een opening in het werk, dwz.......rust. Niet dus, juist telefoon gehad en we kunnen uitrukken. Dit klein grut vast gaan maken in het donker HALLO...................dat is ook geen roeibootje meer!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Een paar dagen geleden kwam er een grotere binnenstomen. Die hebben we op zijn kant gezet. Toen was ie hoger dan de eifeltoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dat plaatje had ik ook gezien Jaap, mocht er ook wel wezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 dank je jaaphaar forums kan ze zelf inlichtenze kreeg net een nieuwe Ipadvan een ouwe kennis die langskwam,had ie over...wat een tijden,kwam wel mooi uit, bij die rugellende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Great, kom er net achter dat ik nog een persoonsalarm aan mijn broek heb hangen.......maar even bellen naar de n8dienst! Is toch niet te hopen dat ik................................terug moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 jullie maken het er voor mij niet veel helderder opmet die roeiboten en eiffeltorens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 en je zou maar een persoonsalarm aan je broek hebben hangen...ik weet het nietvanavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 gatsie Shahire dat hoop ik niet voor je....ga slapen, welterusten allemaal!!! Fijne nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 slaap lekker gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Gaby, slaap lekker voor zo.Nee hoef het niet terug te brengen, alleen niet naast mijn bed leggen want als de batterij op raakt schijnt ie enorm te gaan piepen...................gaat mooi in de pannenla vanacht Morgen ff op en neer fietsen, no problem............7 minutes to go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 jij ook Henk!oh nee, jij sliep niet he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Trusten.Gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk luister!!Will had deze week een containerschip.Als je dat op zijn kant zette, was het hoger dan de Eifeltoren.Snappie?Wiil legt boten vast aan de dukdalven.Hij heeft enorme biceps, een soort Popeye!Hij moet alleen niet tussen de wal en het schip vallen,dus drank is uit den boze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hoe is het met de tuin jaap?niet veel te doen nog, lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Welterusten allemaal, ga ook slapen, vroeg voor mijn doen, maar ben moe, kan gebeuren. Maken jullie het ook niet te laat jongens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jaap welterusten.Ben ook moe en ga slapen.Nighty night allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden