Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk, ik weet toch niet wanneer ze van het paard is gevallen.Het klonk nogal serieus.Paardrijden doe je niet in de huiskamer.Ik dacht dat het net gebeurd was en dat ze nog op de grond lag.Niet meer op kon staan, zoiets.Maar het gaat beter en je zoekt hulp, dus dan zal het goed komen.Klein misverstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 En ik zie dat het alweer tien uur geweest is. Vanmorgen was ik er vroeg bij dus misschien gaat het slapen al lukken.Welterusten luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 waar blijven shahire en jaap toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 mup, ik mist effe een bladzijmaar hoezo ver? wat is ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedenavond, zo de eerste week zit er weer op voel me weer lekker helder ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ok hoor smootheik kon er juist wel om lachen...maar serieus is het zekerdie rotpaarden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Misschien samen carnavallen Henk.Ze komen wel weerom.Anders stuur je Jaap een PB en vraag je of hij een pact wil sluiten.P.S Het klonk misschien wat vreemd, net of je je dochter buiten laat liggen.Maar je bent nuchter, dus dat verwachtte ik niet.Grapje moet kunnen toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik ga ook naar bed. K&B zitten vol verwachting me aan te kijken 1 kruipt al op schoot oef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Allen een fijne avond verder.Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 jaapje bent toch niet echt gestruikeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 trusten Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 is jaap over z'n voeten gestruikeld of over een flesje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 welterusten jongensgaby, ben je het hele jaarboek aan het doornemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Trusten Henkie, maak er een fijne nacht van en voor Mupke, Bazma heeft me heel veel gezelschap gehouden tussendoor. Zo tevreden ze was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Oh ja Soothe, paardjerijden kan best in de living hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik leef nog niet gestruikeld, niet over voeten flessen drank helemaal niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik ben in het echt mooier dan mijn plaatje. Daarom heb hem gekozen. En omdat weinig mensen dit plaatje hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 jaap! je leeft nog!iedereen dacht dat je verdronken was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 is het alsnog gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nou niet overdrijven, ik was niet gaan zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ja, er is een opening hier, ik kan even gaan liggen, nemen dus die minuut Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Wat voor een opening? Wat een rare tijd. Maar zal wel niet een opening van een tentoonstelling zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Will, ik vermoedde al dat jij een megaliving hebt.Nu ben ik weg, ik zie een schip.Ga goed, ouwe landrot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik was jullie weer even kwijtgoed at je er bent jaapen ja, will, wat voor opening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden