Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Oh ik zie dat Henk ook wakker is.............dat wordt weer PARTY TIME waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 en jane,jouw hulpvaardige impulsen,en je grote talent daarin,ik blijf het bewonderen, heb ik al gezegd,maar denk je ook nietdat het juist in zware tijden,waarbij mensen lijden...het toch vooral zaak is om zelf sterk te blijven?en als daar voor nodig isom zelf positief te blijven,te blijven lachen zelfs,dan moet dat maar!zeker als je toch niet onmiddellijk iets kunt doen,zoals bij zo'n ramp op afstand...als je daarvan hier het hoofd laat hangen,dan weet je zeker dat je nooit zult kunnen helpen!dus kop op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 @Henkiets afspreken voor de woensdag? Lijkt me eigenlijk een heel goed plan! dan gaat mijn leven enkel nog over Rozen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 heb je zoef de haas weer...zeg shriek, jij moet zo doorgaan!ik probeerde effe serieus te zijn hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Sorry Benk.............ga al UITLOGGENSchiet hier toch al niet op........................very strange Fijne middag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Hallo allemaalgoed geslapenVoel me wel happyVandaag beetje mn huisje doen, kijken wat er uit mn handen komt na een sterke bak koffie.Dat come what may gevoel is echt te gek. dat komt omdat ik niet meer drink. De hele dag is van mij. Voorheen werd alles bepaald door de drank. Als je drinkt komt er niets meer uit je handen. Ik kan me herinneren toen ik ooit gestopt was met roken dat ik het toen ook had. DusCome what may Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 en kijk eens aan, een date... yes!ole ole gaby, woensdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 deze woensdag wordt een makkie Henk Shahire heb jij nu dat etentje vanavond? wordt appeltje eitje he, heb je er zin in? en ging je nu morgen stoppen met roken? Gefeliciteerd, het is net als met drank, heerlijk als je niet meer hoeft, had gister ff moeilijk maar overleefd, maakt me iedere keer weer sterker. Als je echt ''nooit meer wilt'' klinkt ''nooit meer'' als muziek in je oren @Henk ging jij meestoppen met Sha??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Woman.jij gaat ook lekker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ik moet er een uurtje vandoorsee ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 doei Henk, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 is max nog bezig een ontbijtje te fabriceren of is hij het diner voor ons aan het maken? als goedmakertje?mupke ook al ziek. nou heel veel sterkte en gauw weer op de been. zal ik eventjes een kippeboullion voor je maken? snij ik even een stukje bovenbeen van fleurie af (die kon nog wel wat missen ) yvonne ook een kippetjes boullion? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 quote: Originally posted by: GabyShahire heb jij nu dat etentje vanavond? wordt appeltje eitje he, heb je er zin in? en ging je nu morgen stoppen met roken? Ja Gaby, vanavond dat etentje................heel veel zin in, wordt lachen met elkaar.En ik ga inderdaad niet drinken!!Morgen hoef ik niet meer te roken, ga ervoor Ik zag dat ik nog aangemeld was, hihi, laterzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Lunch ook goed?Panini met kip kaas en pesto komt zo uit de grill igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goeielentedag!Ja de lente is vandaag voor mij begonnen.Allereerst heb ik wat lente achtige afbeeldingen opgehangen (ik wissel dat af en toe af) en heb ik mijn dekbed gehalveerd, want komende nacht wordt het warm. Tijd voor het lente-dekbed dus.Ook weer voor het eerst in de tuin bezig geweest. Wat slapende salamanders in mijn vijvertje wakker gemaakt met het schepnetje, lieveheersbeestjes in de grond tegengekomen en een hele mooie dikke grote hommel zien opstijgen.Verder nog wat rommel binnen opgeruimd en weggegooid - hoor je dat Fleurtje: weggegooid, in een vuilniston gedaan, en niet ergens anders in huis neergeplempt!Ja het is weer lente. Ik hoor zelfs de buurjongen zingen door het open raam. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Sha KANJER, wil je alvast heeeeeeeeeeeeel veel plezier wensen voor vanavond, en morgen wordt het genieten, dan hoef je niet meer te roken (en mochten er moeilijke momenten komen, kom je maar ff hier, werkt ook voor roken, ik doe met je mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Igor al weg zie ik,eet ik hem alleen op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 lekker Max, mag ik er ook eentje, wij veslaafden moeten immers goed eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Dank je Gaby, en ik zal eraan denken qua roken betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Altijd, heb er nog een paar in de koelkastgooi er zo een extra in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sha Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 een goedemiddag iedereen, vandaag werken en sara ik doe mee met de weekend pact, me laatste weekend in een restaurant met bar, en maandag blijf ik nog in de horeca werken, maar ik ga naar de mc.Donalds.......betaald hetzelfde, ga nog met mensen om en wie weet zelfs een studie erbij, alleen ik moet nog even door dit weekend heen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ben beter gaan eten maar moet wel op gewicht lettendaarom vanmorgen vroeg weer rondje hard gelopen (probeer ik minimaal 1 keer in de week vol te houden)wil hat eigenlijk opbouwen naar 2x2 keer zwemmen in de week (1,5km, en flink tempo)Geloof me, is niet altijd van harte,ga er echt wel eens met tegenzin op af maar achterafblij dat ik geweest ben.Je voelt je ook beter, lichamelijk/geestelijkAlleen straks aan de AD,heb al gelezen dat je je er de eerste periode juist slechterdoor gaat voelen, daarna gaat het pas echt werkenbegin er toch maar mee komende week.En qua sporten, gewoon gaan doen,ook als je geen zin hebtvooral dan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 @Max, lekker paniniheb jij last van depressies dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Yepmaar gewoon met humor verbergen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ho ho max ik ben d'r al hoor. laat eens proeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden