igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 henk ik draag van die witte lange onderbroeken die je tot onder de oksel kunt optrekken. anders krijg ik het echt te koud. en natuurlijk een zelfgebreide borstrok en van die geiten wollen sokken. en zo heel af en toe als ik een feestje heb draag ik een korset. hoeze vroeg je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nou yvon, jij pakt meteen uit!en wat een talenten inderdaad!laat de minpunten maar zitten hoor,om er nou nog weer drie bladzijden overheen te gooien...hihigefeliciteerd met je kees en andersom,hoef je van hem niet naar de winkel? niet meer?dat bedoelde ik hoor,je dacht toch niet....yvon toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: henkje dacht toch niet....yvon toch! Woehaaaaaaa... lig helemaal in een deuk nu.. Ennu... zal dat lijstje maar ff behoorlijk inkorten hoor, hihi, vind het zelf eigenlijk geen gezicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 dat vroeg jij toch igor, of vergis ik me nou?had een beetje snel terug gescand, dus dat kan hoor,al met al vind ik het toch wel indrukwekkendwat jij allemaal draagtmaar in tegenstelling tot jou krijg ik het van die spullen nioet al te warm,gelukkig maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 als je dat corset draagt laat je die lange onderbroek en borstrok toch wel achterwege he Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Je moet er ook niet naar kijken henk, maar ze aantrekken, dat maakt het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hiho yvongoed te horen, lig ook in een deuk...oh wacht, je gaat nog effe door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wat kan een mens toch een lol hebben om een onderbroek:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hihi, en dat is allemaal jouw schuld Snoepje... ... nou, eigenlijk van die orthopeed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nou daar kun je toch van mening verschillen yvon,ik vind: het oog wil ook watdat jouw kees daar nou niet meer zo in is geinteresseerd wil niet zeggen....laat ik ophouden, rol van mijn stoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 zoeffffffffffffffffffffffffff..................ben weg.............laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hihihihi, jij weet helemaaaaaal niet .... .... ik stop ook hoor, straks komt tactive acuut de site oprennen om ons de mond te snoeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ohhh, dacht dat je binnenkwam Shahire... Het woord zoef is inderdaad wel van toepassing op je vandaag... doet me denken aan Zoef de Haas kijkbuiskindertjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 als ik de langeonderbroek niet draag dan doe ik jaratels aan. 60 den panty zwart, anders kunnen ze m'n zwarte beenharen zo goed zien. maar wel dichte schoenen hoor want ik heb van die dikke kalknagels. ik zelf vindt die niet zo mooi maar misschien een echte vent wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nou nou igor...een echte vent...ja misschienmaar ik zou toch eerst maar eens wat gaan rondneuzenin de omgeving van het blindeninstituut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 het wordt geloof ik tijd om jou ook maar eensnaar andere talenten te vragen...heb je er net zoveel als Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Henk VINDT JE ME ZO VRESELIJK DAN???? sssnnufff sniff snuifff ben jij iemand die alleen naar de buitenkant kijkt? als je me wilt zien moet je wel een zonnebril meenemen dan Ik heb wel een mooi wit gebit hoor. er zit alleen even een beugeltje omheen. en m'n gehoorapparaatje valt niet op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 enfinik ga maar eens douchen en aankleden,en dan eens kijken...heb wat gereedschap uit de berging nodigkan ik op zijn minst vast klaarleggen voor morgrn of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ja hoor ik heb ook een heleboel talentenik ben superlenig. ik kan m'n teennagels afbijten. als ik het gehoor apparaat uit doe mag je net zo hard snurken als je wilt.ik ben goedkoop met schoenen. ik loop een beetje scheef waardoor ik speciale schoenen aanmoet en je krijgt maar 2 paar per jaar vergoed dus dat scheelt ook. m'n snorhaartjes scheer ik met jouw apparaatje wel weg dus die hoef je ook niet aan te schaffen. ik ga 4 x per jaar onder de douche. ik ben een beetje vies van water dus heel zuinig ermee. de afwas laat ik door de honden doen dus daar hoef je ook nooit mee te helpen.genoeg of moet ik nog meer opschrijven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nee hoor igor, ik vind jou niet zo erg,als je kan lachen ben je mooien een goed gebit is het halve werk...goed gebit? welja, prima kunststof tegenwoordig...moet wat gaan doen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Henk komt never nooit meer uit dat berghok te voorschijn, of blijft erin onder de douche.... Arme Henk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik kan wel lachen maar soms krijg ik een opmerking dat ik wel een paard lijk ik snap d'r niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Oooooow Igor, je bent een schat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Oh yvonne heel lief dat je me kust maar zo af en toe kwijl ik een beetje door die beugel. je mag m'n zakdoek wel even lenen om je mond schoon te poetsen hooroh ja, ik ben wel een beetje verkouden dus pas op welk hoekje je neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hihi, ik hoop niet je je beledigd voelt als ik mijn eigen zakdoek gebruik schat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden