henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 zozo, ik ben een uur weg,en niemand heeft iets gemerkt? prima,zondagmiddag zeker...ik ga nog maar een uurtje denk ikherstel! hij hing nog!sode... nie geschreven?een waslijst!zondagmiddag zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hee Will,Laat eventjes weten hoe het weer in Agadir was. Ik ga over twee weekjes naar Marrakesh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Nou Wil, hoop dat je een heerlijke week zult hebben, genieten hoor, daar ben je aan toe. Igor, echt stoppen lukt nog even niet... Moet het knopje helemaal voor om.... komt vanzelf, maar gaat wel komen, zeker weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Zal ik zeker doen dombo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: henkzozo, ik ben een uur weg, en niemand heeft iets gemerkt? prima, zondagmiddag zeker... ik ga nog maar een uurtje denk ik herstel! hij hing nog! sode... nie geschreven? een waslijst! zondagmiddag zeker Nou, jouw afwezigheid werd wel degelijk opgemerkt Henk, we dachten eigenlijk dat je die lamp aan het ophangen was, met alle gevolgen vandien, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 sorry allen, ik zag wat over het hoofd,en jllie hebben inderdaad aan me gedacht!ik word helemaal warm van binnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hier ook geen zon Edwin.. anders gaf ik hem wel een zetje jouw kant op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: henksorry allen, ik zag wat over het hoofd, en jllie hebben inderdaad aan me gedacht! ik word helemaal warm van binnen.... Moet je voor uitkijken hoor Henk, altijd gevaar voor zelfontbranding dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Will heel veel plezier. en neem een beetje warmte en zon voor ons mee terug henk hoe zitten je haren? en wil je even de binnenkant van je handen laten zien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 weet zowat niet hoe te beginnen...nee, die lamp hangt nog niet,ik donderde van mijn kruk met haak en al...zit er nu naar te turen, hoe dat nou weer op te lossen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 warm van binnen henk? waar zitten je handjes nu??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hihi yvonja, het schijnt dat ik sowieso nog al gauw in vuur en vlam sta...maar jullie doen het erom,met al dat geklets over zijdezacht ondergoed enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 zit er een erg groot gat in het plafond henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 nee henk we hadden het over lange onderbroeken. draag jij die ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 een helder licht ben ik nooit geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 valt misschien mee igor, dank jewant het is een haak uit een ouwe contactdooswel wat gebrokenmaar ik kan er misschien iets nieuws indraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Uhhh, heb hier niemand over zijdezacht ondergoed gehoord hoor Henk.... dat maak jij er zelluf van, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 maar ik zeulde met die ouwe lamp in mijn handen enzo,die heb ik weten te redden tijdens de val,mezelf wat minder geloof ik.... valt mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dankjewel iedereen, ben echt weg. Doen jullie ook nog de groetjes aan fleurtje, want ik ben er niet meer geraakt. Ik maak dat achteraf wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 maar hoef ik bij ou iet voor langs te komenbegreep ik yvon, wel jammer... hoewel, maakt niet uitjij hebt vast heel andere talenten hihi vertel 's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ga er al van stotteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: willDankjewel iedereen, ben echt weg. Doen jullie ook nog de groetjes aan fleurtje, want ik ben er niet meer geraakt. Ik maak dat achteraf wel goed belofte maakt schuld he Wil? Maaruu , heeeeeeeeeeeel veel plezier. ( ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 igor! lange onderbroeken? met die kou wel hoor! en jij?en wat zou max van ons vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: henkmaar hoef ik bij ou iet voor langs te komen begreep ik yvon, wel jammer... hoewel, maakt niet uit jij hebt vast heel andere talenten hihi vertel 's Ohohoh Henk toch... Als het alleen in de onderbroeken zou zitten die je hebt... zou wel erg zijn he? En je hoeft het ook niet jammer te vinden, want ben al zo'n beetje vanaf het begin van de jaartelling met Kees getrouwd... zou dus kansloze missie zijn. En wat mijn talenten betreft? Pffff... Uhhh, ik heb een nuchtere instelling en gevoel voor humor... Wil je nog meer horen of ben je benieuwd naar mijn minpunten?Aanpassing: enkele pluspunten weggehaald, kan ook TE veel zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Uhhh, wat bedoel je met Max??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden