Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik merk dat ik steeds vaker mijn tekstt moet 'aanpassen' misschien toch wat vaker mijn bril op achter de computer.........als ik em kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 knor knor wat ruik ik............ onze bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Volgens mij willen jullie mij terug aan de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Nee Snoepje, een onderbroek gaat niet in je n..d zitten als je knappe shorties koopt:PZe zijn er ook in kant voor als je dat wilde weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 snoepie er zijn ook onderbroeken met pijpjes. als die je ook tussen de bil gaat zitten...............maar heb je wel de goede maat dan? ik heb er noooit last van (of ik heb een te dikke k... dat ik het niet voel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 fleurtje maar je schiet van ons toch niet in de stress???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Haha Igor............2 zielen, 1 gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 er zijn ook nog lange onderbroeken in de verkoop hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik vind jullie gewoonweg niet grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 is heerlijk warm, vooral als je ze ook nog hoog op kunt trekken. een borstrok eronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Maar als jullie gelukkig zijn mij best Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hoezo fleur we proberen je wat op te fleuren. ga nu maar een mooie bos bloemen halen en vergeet ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik denk zomaar dat Benk zijn lamp aan het ophangen is, hahahazien we vast niet meer terug vandaag hij kan nu waarschijnlijk moeilijk op internet opzoeken hoe electra werkt :D:D:D(zo dat scheelt mijn bril op! lettertjes zijn ineens veel beter te zien). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Voor Fleur:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 oh oh ik hoop dat hij de goede knop heeft omgezet anders hangt hijzelf waarschijnlijk aan de lamp.straks maar eerst eens heel voorzichtig vragen hoe z'n haren en vingers eruit zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hai Bor, wat leuk om te horen!Doe je haar de hartelijke groeten van me en bosje :present::present::present: voor in haar nieuwe huisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 fijn borrie, dan heeft ze een last minder. hoe is het bij jouw? is het wel gezellig in het weekend of zijn er veel mensen naar huis dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Igor, zie je het al voor je met Zenk:haren alle kanten op (als hij al haren op zijn hoofd heeft natuurlijk) en van die kool uitziende vingers voor hij dan hier is bijgelezen is het waarschijnlijk al nacht :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ZOEFFFFFFFFFFFFFFFF...........................douchen, aankleden ........................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Zo, was even bezig hier... Fleur alweer weg Maar zo leuk dat start to run... evie greiaard ( of hoe je het ook schrijft) ... heb ik ook op mijn mp3-speler staan. Enne Henk "maar als dat zo is moet jij dan niet eens als de wiedeweerga naar de winkels?"Nee hoor, ben prima tevreden met mijn broekies... hihi. Shahire.. harstikke goed dat je met roken bent gestopt. Ben er zelf op een gegeven moment iets van acht maanden vanaf geweest nog niet zo lang geleden... En wat heb ik een spijt dat ik weer begonnen ben. Ben vanaf vanmorgen gaan halveren... beginnetje is er.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Heeeee Bor.. fijn dat je ff meldt dat de verhuizing goed is gegaan. En hoe is het met jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 yvonne halveren werkt niet hé, je gaat vanzelf de schade weer inhalen. gewoon weg met die troep. vanavond afscheidt nemen van de laatste en dan nooooooiiiiit meer een peukie aanraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 pech makro is dichtdan maar aan de strijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Borretje sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goedemiddag iedereen hier, moet me is zessen snijden om rond te geraken vandaag.Koffer pakken, pc's herstellen, tussendoor stukje eten, pfff.Kom vlug even gedag zeggen en ben een weekje weg he lieve mensen.Agadir is calling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden