Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Henk zit jij nu aangebrande soep te eten? Of bel je maar een chinees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dag mensen,Primula acht dagen.Dat vraagt om een felicitatie.Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 He Soothe,Toevallig kwam het gesprek vandaag bij mij op alcoholisme en of het een ziekte was.Iemand vroeg: Kan een alcoholist niet stoppen dan.Ik: jawel, maar hij kan niet drinken.Keken ze me raar aan. Waar ik die wijsheid vandaan haalde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hoi JaapEen mooie wijsheid, toch. Ik stopte altijd wel weer een keertje.Maar drinken als een heer, nee dat ging niet.Doorhijsen werd het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Jissie welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapToevallig kwam het gesprek vandaag bij mij op alcoholisme en of het een ziekte was. Iemand vroeg: Kan een alcoholist niet stoppen dan. Ik: jawel, maar hij kan niet drinken. Jaap, deze ga ik echt onthouden. Vind het een hele wijze uitspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik vind het erg triest voor de Japanners.Iedere keer wanneer ik de 'apocalyptische' beelden zie,ben ik droevig gestemd.Ik kan er verder ook niets aan doen,maar wat een ellende.En dan nu het grote gevaar van de kernenergie.Wat een toestanden zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hallo jaap! en sooth! wat leuk!en alle anderen ook natuurlijk,toch maar opgegeten, die soepwel jammer ja, voor de smaak,mooie uitpraak jaap!van wie heb je die gepikt? ook van herman brusselmans?enorm lollige schrijver trouwens...wat die af kan zwetsen... daar haal ik het niet bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 En dan zijn er mafkezen in Amerika, die verkondigen dat het hun Karma is,vanwege de aanval op Pearl Harbour.Ik dacht dat dat met twee atoombommen wel ingelost was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Was er gister even op uit en had even het nieuws niet gevold, maar het is ernsiger dan ik me had kunnen voorstellen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ja, het is beroerd sooth,maar soms moet je de zinnen een beetje verzetten hoor!zoals wij hier vaniddag,heb je dat gelezen, met die onderbroeken, we lagen dubbel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 En er kan nog een aardschok komen, zo'n kracht zeven.Hoop dat dat ze bespaard blijft.Het lijkt een Hollywood rampenfilm, waar je naar kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 er was ook ruimte voor bespiegeling hoor, heus welehhier wou ik iets bijschrijven maar ik weet het niet meer,ik zal toch niet nou alweer moe worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik verzet mijn zinnen wel Henk.Mag het ook op een andere wijze?Maar verder mogen jullie geiten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Die uitspraak heb ik geloof ik niet van mezelf, denk uit het boek Alcohol een vergeten ziekte, maar kon het zo gauw niet vinden. Ik dacht eigenlijk dat het hier op het forum al zo'n chiche was als neem de eerste niet en dag voor dag bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: SootheEn dan zijn er mafkezen in Amerika, die verkondigen dat het hun Karma is, vanwege de aanval op Pearl Harbour. Ik dacht dat dat met twee atoombommen wel ingelost was. Mensen die dat zeggen kan je het best negeren, dat krijg je niet meer uit hun kop. Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 mafkezen heb je overal jongensechte mafkezen, bedoel ik, triest maar waar...en natuurlijk sooth, ieder zoals hij wil!ben wel best nieuwsgierig hoe jij de zinnen verzet,vertel eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 jaap, heb je dat toevallig gevolgd,over dat boekje van jan geurtz?ik heb het hier, het is echt een mooi boekje,ook helemaal iets voor jou denk ik!het heet: de verslaving voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik wil nog even kwijt dat ik een heel goed weekend heb gehad. Gister met vriendin naar een huisje zonder stroom enzo, alleen een open haard, en een toilet buiten. Echt even weg.Vanmiddag de tuin ingezaaid met tuinbonen, wortelen, spruitjes en doperwten. Laat de regen maar komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wat mij betreft geen regen Jaap........wil even met mooi weer juist in de tuin aan de gang!Je kan het tocch ook even met de gieter doen Fijn te horen dat je een goed weekend hebt gehad..........top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Had het voorbij zien komen. Ik heb dagdraad heel vluchtig doorgelezen. Ik ken het niet. Zal er eens naar op zoek gaan. Als het maar niet zo'n psychologisch verhaal is, dat je probeert aan te praten hoe vies en slecht alcohol voor je is, dan haak ik af. Ik weet dat het niet goed voor me is en dat ik het niet kan beheersen, maar ik heb ook een hoop goede herinneringen waarbij alcoholgebruik een rol speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Sha, dinsdag schijnt mooi te worden. Misschien wel rokjesdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 jaap! dat is juist zo leuk! het is bijna het tegendeel!ik sloeg het net wilekeurig op, en het is meteen raak,een ijzersterke tekst!als ik nou een secretaresse hier had liet ik het alsvoorbeeld even uittikken hier... eh sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dinsdag? Hmmmm............hoopte eigenlijk op woensdag en rokjesdag is het bij mij bijna dagelijks.....of jurkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wat levert het op Hank???En geen aangebrande soep graag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden