Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Bij mijn bieb is het boek uitgeleend tot 7-2-2011.Of de lener is heel enthousiant, of hij drinkt nog en is vergeten dat ie het geleend heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Henk, jij wilt weten hoe ik de zinnen verzet.Dat is geen geheim, maar het is erg alledaags.Gewoon het leven van een eerzaam burger.En soms verzet ik niets, dan ben ik ordinair lui.Ik werk niet, dan moet je jezelf soms een boost geven.Ik was gisteren naar Haarlem met Anna.Er was markt en het was een leuke dag.Kopje koffie hier..broodje haring daar.Boodschappen en weer naar Amsterdam.Ik zoek het in de kleine dingen.Wandel veel met de hond, speel wat piano, lees wat.Luister veel naar klassieke muziek. ( beetje passief, dat wel)En mijn huis ook een beetje bijhouden en koken.Geen spectaculair gebeuren, maar ik wil het je niet onthouden.En... af en toe het forum, om scherp te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Zie, dat het niet alleen over alcohol gaat, ook roken, gokken en sex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hihi lach me een kriek jaapnu eerst sooth hierboven even lezenen een passende beloning voor sha bedenken..die ze overigens verdient jongens!niet roken en zo'n humeur, zeg eens wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Wat is er mis met gokken en sex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Sha, maar op rokjesdag is het voor iedereen rokjesdag, niet alleen voor jouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Jaap ook een rokje aan...... ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: TeveelWat is er mis met gokken en sex? Weet ik niet nooit gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Nee alleen de vrouwtjes en de mannetjes kijken, (met zonnebrillen op). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hey Teveel................met sex niks mis mee, gokken kan verslavend zijn???Haha, sex natuurlijk ook maar dat vind ik een gezonde verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 JaapEr wordt eerst uiteen gezet hoe (volgens de schrijver) verlaving ontstaat.Dan wordt er aan verschillende verslavingen, die enigszins langs dezelfde weg onstaanaandacht besteed.Dus ook de door jou genoemde.Ik was het niet steeds met hem eens, maar het was wel onderhoudend,en soms ook wel terzake.Wel het lezen waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dan hoop ik dat die lener het snel terugbrengt, hoewel ik heb nog wel wat leesvoer over. Niet alles tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Met een zonnebril op rokjes kijken???Je bent niet wijs...................als ik wat lekkers zie doe ik juist de zonnebril af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hee Shahire,Schreef het ook omdat de zin dan beter liep.Heb zelf helemaal niets met gokken.Inderdaad zo 'n beetje de enige verslaving waar ik niet gevoelig voor ben...Hoe is het met het (niet) roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Het gaat natuurlijk om de benen. Maar dat is natuurlijk geheim, dus niet verder vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik begin me toch af te vragen of jaap dat boek wel aankan,kan hem ineens niet meer helemaal volgen,hallo teveel! weer lekker op bed?en soothwat klinkt dat goed,in de kleine dingen, o zo waar..dacht het al eerder,wij zijn wel soulmatesen ik loop ook niet zo hard hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 toch moet je niet te licht denken over die sexverslaving shabij dat soort types is het echt dwangmatigen dan is het niet meer zo gezellig hoor,voor henzelf vooral niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Martin Bril:Rokjesdag is die ene dag in het voorjaar dat alle vrouwen als bij toverslag ineens een rok dragen, met daaronder blote benen. Tot zover de definitie waarop ongetwijfeld het een en ander valt af te dingen, maar daar heb ik geen zin in, sterker nog; het is een prachtige definitie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Teveel, Vanmorgen had ik het echt ongelooflijk moeilijk......wist eigenlijk niet waar ik het zoeken moest!!Expres geen koffie gezet, combinatie he......heb glas water gedronken en maar even terug mijn bed in.Later ging het stukken beter, op moeilijke momenten spreek ik mezelf even goed hardop toe.En...heb nog niet, ga ook niet roken Had het zonet nog even moeilijk en heb (helaas) nog een vol dicht pakje liggen dus die moet zo snel mogelijk weg. Moet voor mezelf niet de kat op het spek binden En morgen ben ik blij dat ik vandaag niet heb gerookt!! (gaat ook hierbij op voor mij!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ja, wij kunnen ons dat natuurlijk niet voorstellen...maar zeg jaap, heb jij werkelijk nooit......? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goedenavond allenSha wat goed dat je niet gerookt hebt! ik vond laatst ook nog een bijna vol pakje, heb het onder de kraan gehouden en weggegooid, zodat ik er echt niets meer mee kon, voelde best ''raar'' maar nu toch alweer 14 dagen rookvrij, en gaat steeds makkelijker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Lang geleden zat ik bij de AA.Daar raakte ik met iemand bevriend met sex verslaving.De brave borst was daar ook voor in therapie en had er zeer veel last van, Als het allemaal leuk- lollig en lekker is, hoef je niet in therapie.Dingen met een dwangmatig karakter,verzieken het leven. bully38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 volgens de teller al bijna 300 sigaretten niet gerookt, ongelooflijk........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 tijd voor theenog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Shahire, goed. Maar dat pakje moet echt weg. Ik heb bij het stoppen wel eens oude peuken uit mijn asbak open gemaakt en weer in een nieuw vloeitje gerold. Erg. Zo ver ging dat. Was lang geleden dat ik hier aan dacht zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden