Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

snoepie er zijn ook onderbroeken met pijpjes. als die je ook tussen de bil gaat zitten...............
maar heb je wel de goede maat dan? ik heb er noooit last van (of ik heb een te dikke k... dat ik het niet voel)

Geplaatst

Ik denk zomaar dat Benk zijn lamp aan het ophangen is, hahaha
zien we vast niet meer terug vandaag :D
hij kan nu waarschijnlijk moeilijk op internet opzoeken hoe electra werkt :D:D:D:D

(zo dat scheelt mijn bril op! lettertjes zijn ineens veel beter te zien).

Geplaatst

Voor Fleur
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Geplaatst

oh oh ik hoop dat hij de goede knop heeft omgezet anders hangt hijzelf waarschijnlijk aan de lamp.
straks maar eerst eens heel voorzichtig vragen hoe z'n haren en vingers eruit zien.

Geplaatst

fijn borrie, dan heeft ze een last minder.
hoe is het bij jouw? is het wel gezellig in het weekend of zijn er veel mensen naar huis dan?

Geplaatst

Igor, zie je het al voor je met Zenk:

haren alle kanten op (als hij al haren op zijn hoofd heeft natuurlijk) en van die kool uitziende vingers :D
voor hij dan hier is bijgelezen is het waarschijnlijk al nacht :D:D

Geplaatst

Zo, was even bezig hier...
Fleur alweer weg :(
Maar zo leuk dat start to run... evie greiaard ( of hoe je het ook schrijft) ... heb ik ook op mijn mp3-speler staan.

Enne Henk "maar als dat zo is
moet jij dan niet eens als de wiedeweerga naar de winkels?"
Nee hoor, ben prima tevreden met mijn broekies... hihi.

Shahire.. harstikke goed dat je met roken bent gestopt.
Ben er zelf op een gegeven moment iets van acht maanden vanaf geweest nog niet zo lang geleden...
En wat heb ik een spijt dat ik weer begonnen ben.
Ben vanaf vanmorgen gaan halveren... beginnetje is er..

Geplaatst

yvonne halveren werkt niet hé, je gaat vanzelf de schade weer inhalen. gewoon weg met die troep. vanavond afscheidt nemen van de laatste en dan nooooooiiiiit meer een peukie aanraken.

Geplaatst

Goedemiddag iedereen hier, moet me is zessen snijden om rond te geraken vandaag.
Koffer pakken, pc's herstellen, tussendoor stukje eten, pfff.
Kom vlug even gedag zeggen en ben een weekje weg he lieve mensen.
Agadir is calling ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...