igor Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 goede morgen frummersik zit hier met een heerlijk bakkie koffie te luisteren naar de vogeltjes. het is nog zo heerlijk rustig en niet koud dus de deur kan wel even open.zal ik even een ontbijtje klaar maken? ik zie dat max erop zit te wachtenvoor fleur alleen een bakje water en voor de rest verse croissantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hey Igor en Max,Kom alleen even snel goedemorgen wensen, ga weer even terug naar bed.Ik denk dat het vandaag nog wel eens een hele lange dag gaat worden.Misschien blijf ik vandaag wel in bed Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 goede morgen shahire whats up???ben je ziek , ben je verdrietig of heb je gewoon een luie dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 max goede morgen zit je te wachten tot je kunt sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 hallo igor, blij dat je er bent!ook blij met jou shaal vertrek je meteen weer...zoeoeoeffffffffffffffffffffff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)Ben niet ziek hoor, eerste stopdag met roken.......heb me er vet op verkeken!!Een van de dingen waar ik vanmorgen als eerste aan dacht was natuurlijk roken, en het is nog maar het begin van de dag.................ben in ene klaar wakker dus dat bed gaat het waarschijnlijk wel niet meer worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 max? ik zie geen max...mis ik weer iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ook goeimorgen Henk....................jij iets missen? Zal toch niet............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wakker is wakker, zo is dat,maar je kunt natuurlijk wel gewoon blijven liggen,in jouw geval mischien niet zo gek...en ik zie zonnetjes bij je,valt het mee? zou te gek zijn!of is het om de moed erin te houden...pffff... ik benijd je niet,was te slap om met je te mee te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goedemorgen allemaal,zat te wachten op jouw ontbijt igor;)Vandaag een dagje rustGa ff de kamer stofzuigen en dan met de hond naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 henk ook goede morgen. max zit met z'n mond vol brood, dus laat die eerst maar eten. shahire vandaag gestopt met roken! knap hoor en vooral als je het volhoudt ben ooit zelf een keer gestopt en weet waar je doorheen gaat. krijg nu geen zelfmedelijden. als JIJ wilt stoppen lukt je dat. zeker weten.ook hier krijg je afkick verschijnselen van die niet leuk zijn maar het is de moeite waard om te stoppen.ik weet het uit ervaring. en ik durf ook geen trek meer te nemen want ik weet zeker dat ik bij de eerste hijs weer verslaaft raak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ga je bij mij dan ook even een beetje poetsen max? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 enne.... stofzuigen...noem jij dat rust?ja, da mag je inderdaad ook bij mij komen!hou je oo van ramen lappen?goedemorgen max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 laterzzzzzzzzzzz, ben toch maar weer weg Toch nog wel even beter plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wat en heerlijke rusthier aan het water,dunne wolklaag, maar weinig wind... daar houd ik van...ik heb het niet zo op wind,hoewel en keer een fikse stormook wel heel mooi kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 dat zoeven van sha...dat zal er vandaag wel niet minde op wordenkunnen we iets doen voor je?moppen tappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 eerlijk zeggen hoor!als je toch al weer in de bijkeuken zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 igor, gaan we nog sporten vandaag?ik moet ook iets doen, eigenlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik ga niet de hele dag luieren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Is goed hoor igor:)Ramen lappen word weer ff teveel henk, sorry geen tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Nu echt weg, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 dat valt me nou van je tegen max...of is igor soms knapper dan ik in jouw ogen?grumpf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 durft hij te antwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 igor,wat heb jij toch tegen luieren?in mijn ogen is het een kunst!een kunst die ik niet altijd versta trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik heb hele mooie grote oren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden