henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 heb je het niet gevonden sha? eerder dacht ik van wel...hoe... snap het niet...zeg eens wat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik sta nu 1.5 jaar droog. Ik heb er 1.5 jaar over gedaan om zover te komen. Steeds uitglijders na 5 weken, of 8 weken. Steeds kukkelde ik weer terug. En dan dronk ik meer dan ooit. Inhaalslag. Eenmaal de smaak te pakken, na een paar glazen en dan enorm van God los.... met alle gevolgen van dien. en zoooooo'n vreselijke kater - oef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik zou eerst nu lekker gaan slapen Lotmorgen nieuwe dag............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Je bedoelt die nieuwe die op blz 5 staat Henk!aha...snap het nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ze hadden maar 1 merk. Zag het pas de 4e dat er meer alc in zit als bavaria malt. Ik vind het lastig een alternatief te vinden. Frisdrank ok, maar na 3 heb ik dat wel gezien. Spa rood zou nog kunnen. Maar daar ben ik nog niet aan toe. Ik reserveer het ook alleen voor gelegenheden. Verder hou ik het vooral op spa rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 nou woman ik ben heel erg blij voor jouen voor ons ookwant wat klink je bijvoorbeeld een stuk helderderdan lot daar beneden jou...die ons daarmee natuurlijk toch ook weer wat leertheel veel succes morgen lot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik maak meteen gebruik om jullie vast dag te zeggenmaak hier nog wat afparacetemolletje en zometeen afnokkenmorgen nieuwe dag.......nieuwe kansenSlaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik drink altijd cola uit een flesje met een rietje. rivella is ook leuk, of red bull. Maar ik snap je wel hoor, eigenlijk zouden ze verplicht 0.00 bier moeten hebben, maar ja, dat is nou eenmaal niet. ik drink altijd iets wat ik thuis nooit drink. dan heb je toch dat gevoel van iets extra's te hebben ofzo. Ik kom wel altijd thuis met een enorme colabuik, want bij mij gaan ze net zo hard dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 jaap ik ben werkelij trots op je! ole ole!!!ik was echt effe bang... die tien bier die je noemde...hihi, tien malts drinkt die gek!begrijp werkelijk niet hoe je dat wegkrijgt! hihihihi drinkt ie al bij al toch nog zijn pilsje...maar daar vallen we niet van om he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ja henk, i was ones where she is now....Er is hoop, want ik was een hele lastige verstokte drinker, echt !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Elke dag op het forum komen melden. gedronken of niet. dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik ga ook naar bed. Met een volle pindabuik, want daar heb ik teveel van gesnoept. dagdag xx tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 ja woman, cola hou ik ook niet lang vol...het eerste glas is lekker, daarna wordt het gewoon vies vind ik...ik ben erg blij dat ik het tegenwoordigeen beetje in de thee kan vinden....ik heb verscheidene soorten... echt heerlijk....en welterusren, vond je gezelig vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 en welterusten sha als ik niet te laat benhet tikken gaat niet zo snel bij mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Jupilers malt vind ik goed te drinken. Pas op er zit wel 0.5% alc in.Degene met wie ik was zitten nu denk ik aan bier 14. Zou ik wel zijn.Het was wennen. Men was ook wel verbaasd. Ik zei dat ik niet dronken wou worden. Maar jij wordt toch nooit dronken. Dat is nou juist het probleem. Dan thuis nog maar een paar. Zo ging dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Welterusten voor degene die gaan slapen. Het is hier ook weer een dolle boel geweest las ik. Dat teruglezen kan ik eigenlijk helemaal niet. Neem het niet zo op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 herken het helemaal jaap!mijn sociale drinken was meestal ook slechtshet opwarmertje voor thuis....maar wat jij vanavond hebt gefliktdat durf ik nog niet aan hoor...zou vrijwel zeker een keer misgaan, gaandeweg de avond...jij nog twijfel gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Nee, was eigenlijk heel vastbesloten. Een paar weten ook wel waar ik mee bezig ben en hoe het zit. Nu weten nog meer het. Alleen was er ook een gospelzanger die een beetje begon te prediken dat we onze ziel moesten opschonen. Toen dacht ik even. Krijg nou wat ga ik toch een bier nemen. Niet gedaan. Ik ben er nog niet achter hoe serieus die gast was. Gezien de plek waar we waren was het niet serieus te nemen, maar je weet het nooit met die gasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Henk je ontwikkeld RSI, dat kan heel naar worden. Moet je wat aan doen. Op je houding letten is belangrijk. Rechtop zitten. Toetsenbord zo plaatsen dat je armen op tafel liggen. Ook bij de muis armen op tafel. En misschien het beeldscherm iets minder fel afstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 erg goed jaap, en hoe meer het weten hoe beter... wordt het straksgewoon doodnormaal allemaal... izelf heb gelunched met mijn zus vandaag,ze had allemaal gezonde dingetjes gemaakt,en wat zo mooi was, we kletsten zo lekker, alsheel lang geleden voelde dat... ben wel tot half vijf blijven hangenof zoiets...was voorheen ondenkbaar, rende ik veel eerdernaar mijn eigen koelkast hier... die onrust!achteraf zo verschrikkelijk...zeg, maar dat met die cliniclown, gospelzanger bedoel ikdat noem ik toch wel een twijfelmoment.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ja dat was het wel zeker, maar het was redelijk snel over. Ik maakte er een grapje van. Zei, Doe mij nu dan toch maar een echte bier. Op een toon waarop wel op te maken viel dat dit niet de bedoeling was.Fijn dat jij een leuke middag met je zus hebt gehad. Ik vond situaties zonder alc ook lastig. Had altijd het gevoel dat het met gezelliger was. Vanmiddag ook. Als ik naar het cafe ging had ik het liefst al een paar op. Dus zou dan vanaf een uur of 4 aan het drinken zijn geslagen. Maar nu had ik dat niet. Ik krijg hier vertrouwen van.Maar ga nu zo naar bed welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 en je hebt gelijk jaap, goed wat je zegt...ik zit totaal verkeerden helemaal niet ontspannen...het is allemaal weer effe nieuw voor me ook..mijn vingers zijn het ergste, bijna geen doen eigenlijk...moet echt wel oppassen, maar vinnet nog zo leuk...had een nieuwe muis gekocht, maar die past nietop deze computer, stekkertje is rechthoekig, mijn ingang rond...zou dat nog te krijgen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Stekker is waarschijnlijk USB. Als je computer niet te oud is zit er elders wel een ingang waar hij inpast. Meestal doet ie het dan gelijk. Misschien zit er een CD bij die erin en installeren zou kunnen helpen.Welke WIndows gebruik je 95, 98, XP?Anders zijn er ook wel verloopstukjes voor. Even naar een wat betere computerzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Tot slot wil ik iedereen en het forum bedanken. Zonder dit forum was ik er niet eens aan begonnen om zonder alcohol te nuttigen naar een cafe te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 dank je wel jaap!zal zoeken naar die andere ingang!kan effe duren dus ik wens je welterustenwant je wilde naar bed meen ik...en dat dat teruglezen je niet zo luktkomt ook vast nog door je leraar nederlands!see ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden