Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Hallo S4nny,Al een lange weg gedwaald begrijp ik, maar nu ken je de bestemming blijkbaar.Heel veel kracht en sterkte, je weet duidelijk waarom je het doet.Lijkt me een goede start, succes Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Hoi S4nny,Klinkt me bekend in de oren, wat moeders somsvoor zichzelf niet voor elkaar krijgen, kunnen ze wel voor hun kinderen. Als het werkt dan werkt het!Maar jij moet daar dan wel voor zorgen!Vandaag niet drinken dus en weer trots op je moederrol worden:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik vind je draadje echt heel indrukwekkend ook al zijn het gewoon je dagelijkse ervaringen met.Het geeft op één of andere manier heel duidelijk weer op welk moment je meer en meer de teugels liet varen en toch probeerde recht te blijven in het geheel. Je was heel sterk en dat ben je nog steeds. Schrijf maar weer goed van je af en je haalt het vast en zeker! Niet dat dat het hulpmiddel bij uitstek gaat zijn maar ik vind het heel knap om te lezen hoe je er mee omgaat. Ik moedig aan van de eerste rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden