niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 nee, Henk, ik ben daar eigenlijk gelukkig om...blij dat ik niet meer hoef te drinken...stel dat ik de rest van mijn leven zou moeten drinken...daarom doe ik dat dag per dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Voor vandaag stop ik met waakzaam zijn...Moet er om half vijf uit en ga dus naar mijn waterbedje, lekker deinen.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 tsja, Henk,ik dronk zonder te leven, nu leef ik zonder te drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 hou het daar maar droog, Harry....met je deining...slaap wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 zo op vrijdagavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 maar je hebt gelijk niwi, met drank...dat was geen leven...dronk jij veel?ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 mijn onderschrift geeft een beetje een idee van de hoeveelheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 maar om serieus antwoord te geven, Henk....met perioden eigenlijk....up en downs....het ging meer om de geestelijke en lichamelijke afhankelijkheid....die eerste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 hihi da's waar ook niwi...maar dat bier kost niks meer tegenwoordig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ben benieuwdvoelde jij je tijdens die ups ook afhankelijk, of heel niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ik heb geen idee wat bier kost tegenwoordig....kweet ook niet eens wat het statiegeld nu is...en eigenlijk hoef ik dat helemaal niet te weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ik ben zowel tijdens de ups als tijdens de downs afhankelijk geweest, Henk...maar soms kon ik me er beter tegen verzetten....of me beter inhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 eigenlijk waren de laatste jaren alleen maar downs, als ik er goed over nadenk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 javascript:winopen('messagepost.cfm?postaction=reply&catid=7&threadid=4836&messid=479045&STARTPAGE=12&parentid=479045','msgrep479045',710,550);Antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 gaat het, Henk ?....wartaal ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 in feite ben ik maar 1 keer bezopen geweest, het heeft alleen 15 jaar geduurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 welnee, niwi, ik zat even een programmaatje te schrijven,zo even uit het hoofd, als het goed is kunnen we hiermeede postcodeloterij kraken... stromen alle prijzen naar ons, durf je het aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 15 jaar niwi, valt mij nog mee, bij mij was het dertig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 maar ik ga even afscheid nemenik ga effe onderuit met een boekje...ik slaap veel tekort de laatste tijd,ik kom misschien nog wel even terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Kom even binnenvallen en ben gelijk weer weg. Ik ga mijn bed opzoeken. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 dat ging bij mij niet, Henk....ik was amper 29 toen ik bij AA binnenviel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Vandaag kreeg ik een mail van mijn begeleider van het online programmaben aan het laatste onderdeel toe...de evaluatieals ik die heb ingevuld wordt het programma met 2 weken afgesloteneigenlijk schrok ik ervan.......ben ik nu 'genezen'?nee...de alcohol zal op de loer blijven liggen alleen moet ik goed mijn ogen geopend houdenhet benauwde me bij het idee dat ik geen klankbord zou hebbenmaar dat klankbord vind ik natuurlijk ook hier misschien zelfs nog wel meer........ik heb nog geen druppel gedronken en wil dat zo houdenuiteindelijk moet ik het allemaal zelf doen.......geen alcohol meer drinkendoe daarom ook bewust dit weekend eens niet mee met het weekendpactwou het gewoon effe opschrijven, is lekker rustig hier............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Heerlijk dat jullie allemaal al slapen....kan ik hier eens flink opruimenhebben jullie de puinhoop wel gezien die jullie hebben achter gelaten Chipszak van Jane op de grond, de dominostenen van Teveel liggen nog op tafel...jemig een klein drolletje van Puck in de hoek...bah!Yala ruim voortaan je haarborstel op, Snoepje neem die onderbroek mee naar boven, een bak met tuinbonen van Jaap nog midden op het aanrecht, oh ja Sara...parkeer voortaan die auto niet midden voor de deur!Igor haar handtasje midden op het tapijt, woman haar dansjurkje over de stoel, de anti sigarettenteller van Niwi bovenop de tv......pfff he......Bol heeft de riem van Puck zomaar neer gesmeten, de koelkast staat nog open....Gaby!!Desi haar lipstick slingert rond, jemig.... struikel bijna over een draadje...die is zeker van Henk, Joske haar dierentijdschriften midden op de salontafel.................Jemig het is niet te geloven hier!!En die troep van al jullie anderen.......zal het wel even opruimen hoor!!Modorater, modorater...kom eens kijken wat een puinhoop ze van de huiskamer hebben gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Maar ik bof.......................heb nu wel lekker de hele bank voor mezelf En als er iemand wakker wordt......stereo staat even hard, sorry hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden