henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 betreft de namen van de ingelogden in beeldhallo allemaalik vind het zelf niet zo erg want het kan mij geen bal schelen of mijn naamin beeld staat als zijnde ingelogd, terwijl ik misschien drie uur boodschappen aan het doen ben... toch krijg ook ik daar al overbodige vragen over, zo van... je bent er toch, dus...maar erger vind ik: ik heb nu al twee keer van iemand gehoord dat ie niet in wouloggen omdat hij/zij bang was dat zijn naam in beeld verscheen... dit terwijl de persoonin kwestie eigenlijk veel zin had om het forum wel te volgen, zonder zelf iets te schrijven,dat vind ik zonde!kunnen we daar niet iets aan doen?namen gewoon weghalen? (verzoek aan taskf of zoiets)of zijn er mensen die het juist wel op prijs stellen, om te kunnen zien wie er zijn?ikzelf vind dat je dat gauw genoeg ziet als je het forum betreedt,en van mij mogen ze dus gewoon weggaarne reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Henk het forum is openbaar, dus voor ieder die mee wil lezen, je hoeft dus ook niet in te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Gewoon laten staan graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik vind het ook wel leuk om te zien wie er in de "huiskamer"zitten.Niet iedereen hoeft wat te zeggen toch?,Dus...van mij mag het ook blijven zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 OK jongens! hartelijk dank, en mteen zeer verhelderend!kunnen wel stoppen denk ik.. tenzij iemand nog iets zinnigs heeftte melden natuurlijk,blijft het gewoon zoals het is, vind het toch nog steeds jammervoor mens... of wacht effe, nee, was openbaar... hoe kn ik zo stom zijn!dank, eh iwi toch? enfin, probleem opgelost denk ik...bestond er eigenlijk al een ideeenbus? zag ik niet zo gauw...misschien blijf dat dan nog een goed idee... zal het idee in de bus doenploep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden