knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Buur hier net binnen, gezellig met mijn man pintje drinken...Ik blijf maar even hier want het is een niet-alco dag voor mij vandaag!Nuja, wat ambetant voor me maar het lukt me wel, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Bedoel je dat nu lief, henkje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Het is gelukt, spannend hoor! Ik die altijd zo netjes ben en me aan de regels houd, altijd de hond aangelijnd waar het moet, altijd aan de snelheid houden, nooit paden in het bos inlopen waar het niet mag, geen alcohol drinken, moet toch eens in de zoveel tijd iets illigaals doen en vandaag was het moment. En het beviel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Heb het gevonden Henk! Zat te zoeken bij thema's en tips en adviezen, maar het stond gewoon op deze draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Proficiat josje!!Henkje?????????????? Hallooooooooooooooooo??? Toch niet weer aan het ronddolen op een ander draadje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dag shahire:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 tuullijk liefie... snap jij nog wat van josje knuf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik probeer altijd iedereen te snappen, henk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Knuffie Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ah, daar is ze, sè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Zat alweer te switchen, zag dat ik soms wat schrijf en als ik dan verzend blijken het hele lappen tekst te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Zin om wat met me te babbelen, sha?Klein gremlin-momentje nu...Je bent wel héél wat sneller met antwoorden dan henk, hé? Misschien heeft hij gewoon een heel trage computer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ik heb vanmiddag bijles wiskunde gegeven aan mijn nichtje...eerste klas middelbare schoolover driehoeken ging het...best moeiljik vond ik het, moest echt effe inkomen...wat die kinderen al moeten leren!waanzinnig gewoonwel wat overdreven veel vind ik soms... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik kom eigenlijk nooit bij 'huisdieren' zal eens kijken of ik een leuke vraag voor de kat kan bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ah, daar ben je weer, henk!!Wiskunde taken, pfff.. Daar moet mijn man de kinderen bij helpen, hoor!!Ik snap er niks meer van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Shahire:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Is goe Knuff, ditjes datjes oke?Ja maar Henk heeft nog een computer op batterijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 heb jij ook een kat, sha?Ik pas sedert juli vorig jaar maar wat een lieveke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Josje had je even gemist...klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Merci sha!!Ja, best op dit draadje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 het schaap had haar pols gebroken...heb het natuurlijk wel effe gezellig gemaakt met haar...geen moeite is dat, ze is een schaten ik vond het zo leuk dat ze mij vroeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ja heb ook een kat, Samira heet ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, ze hebben sowieso tegenwoordig veel huiswerk, als je al die boekentassen achterop ziet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Tof van je, henk!! Ben je soms een wiskundeknobbel??Mijn kat heet foxy, sha! Een klein leuk katertje.. Tja, hier is blijkbaar alles klein! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Kun je mij ook helpen met wiskunde Henk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden