snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hey mariadapper hoor dat je gelijk je familie op de hoogte heb gebrachtik heb dat ook gedaan ..alleen wel per email..maar goed maak niet uit als ze het maar wetenmooi begin:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Maria...goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Blijkbaar heeft het me goed gedaan om hier te tikken gisteren.Ergens in mijn benevelde kop kwam weer iets van rieel denken naarboven.Als ik iets wil bereiken dan zal ik er toch voor moeten gaan en de hoeveelheid die ik nu geef is blijkbaar niet genoeg dus we moeten een tandje bijzetten ipv terug achteroverhangen als het weer mislukt. Of alle mislukkingen aangrijpen om het nog meer te laten mislukken. Want dat is niet wat ik wil en dat is niet wie ik wil zijn.Op dat moment even lastig omdat het kwaad al geschiet was maar ik heb het maar als een goed leerpunt genomen dat het absoluut niet prettig is om dronken te zijn als je het heft weer in eigen handen wilt nemen. Blijkbaar ben ik meer een controle freak als ik dacht dat ik was.Nu ja met die wetenschap is het vandaag iig wel gelukt om eindelijk eens op tijd op te staan (en dat was de afgelopen weken ook een bron van ergenis en spanningen) ipv 3 sollicitaties heb ik er 6 gedaan en ik ben maar weer begonnen met de eerste te laten staan. Ik kan er iig niet slechter van worden dat is een zekerheid dus we zijn weer bezig de weg omhoog te volgen ipv dieper de put in.Thanks voor het meedenken!groetjes,Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 goed zo spudje ...jij snap het:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ha Spud, ben de laatste dagen niet op het forum geweest, maar begrijp dat je een terugval heb gehad? Nou goed hoor dat je het weer oppakt! Het zou inderdaad jammer zijn om er in weg te zakken. Sterkte en een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik heb een heel goed gesprek gehad.Eindelijkze vroeg nog, waarom heb je zolang gewacht met hulp zoeken, waarop ik dus moest lachen van ellende met het antwoord dat de aanvraag 1.5 jaar geduurd heeft. maar ja het is nu eindelijk dan, en we hebben een goede klik dus ze gaat me helpen met de ellende en de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik mag het hopen Snoepje en Josje sinds november 2007 mag het onderhand welleens. Succes Woman!!! en ja therapeuten kunnen soms ook domme vragen stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Kom je volgende keer VOOR het drinken, ff kletsen op t frum Belgische deerne??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Niet schrikken van mij hoor....Zo stil opeens hierIk ben al weer weg...Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 7 mensen ingelogd... en niemand aan het kletsen hier?? Vreemd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ben weer weg!Keuken opruimen, kindjes naar bed en dan rustig tv kijken!tata!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 knuf! niet te lang tv kijken hoor!bederf je je ogen mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik vergeet toch steeds uit te loggen, dan lijkt het net of ik ben maar ik ben er helemaal niet. Ja, nu wel weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hello josje, ik heb dat aangekaart, in de ideeenbus...had het gevoel dat sommigen dat erg vervelend vinden...enfin, lees maar...de meesten willen he zo houden denk ik...mij maakt het niets uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Oke, zal het eens even lezen. Komt omdat ik dan ineens wat moet doen en zit dan in iets anders, en dan vergeet ik het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Piep...Weer terug, keuken opgeruimd en ventje doet kindjes naar bed..Nu nog niks interessants op tv!Enne henk, mijn oogjes zijn nog steeds van super kwaliteit...maar is er nu zoveel verschil met naar tv staren of naar pc-scherm staren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ik heb koffiebolletje zijn er nog bossebollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hier vers gebakken zwaantjes te verkrijgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ah, je begrijpt het grapje knuf, goed zo...ventje, manneke, kindjes van achttien... zeg knufwoon jij soms in kabouterland?zwaantjes ook nog... maar lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Met mijn 1 meter 68 voel ik me naast mijn vent(je) van 1 meter 92 soms een kabouter...Maar voor de rest lijkt het me hier héél normaal, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Zal wel aan mij liggen, maar kan geen ideeenbus vinden, of istie al heel ver gezakt;)Zo ga nu even illigale dingen doen:P Vertel jullie straks of het gelukt is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 wat jij daar schetst josjevind ik zo ongeveer het probleem van deze tijd...en dat niet kunnen vinden past daar helemaal bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Olala josje...illegale dingen??? tsss.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 staat gewoon in de toptien hoor..maar als jij liever ondergronds gaat,is mij allemaal best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 lees de avonturen van:knuffie het konijn en josje de mol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden