knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik heb heerlijk geslapen!!Vanmorgen weer fris en fruitig op met mijn kleintjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ze hoeft niets terug te zeggen Henkik vroeg ook niets, zei alleen halloweet ze dat ik aan haar denk.........niets meer of minderdacht dat jij dat wel wist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Danke snoepje!! Vandaag ben ik nog steeds even blij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 maar naakt over het forum rennendat juich ik bij jullie dan wel weer toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Viespeuk.... tssssss:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 shahiredan doe je je ogen maar even dicht....ik ook hoor...vindt naakte mannen helemaal niet mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, daar zijn heel veel ander sites voor. Het schint dat 1/3 van het internet daarmee volgepropt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ga.................fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Zo is het, snoepjeZoals ze zeggen, een naakte vrouw is een monument, een naakte man is en blijft gewoon een blote vent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dag shahire!!! Veel plezier nog vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik kan prima met kleren aan een zwembroek halen. Geen enkel probleem. Maar moet nu gelijk weer weg. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 saluutjes jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik kan prima met kleren aan een zwembroek halen. Geen enkel probleem. Maar moet nu gelijk weer weg. LaterHoe kan dit weer? Dag Knffie zet er maar onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dat wisten we al, jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 gut wat spijt me datzijn wij dan helemaal niet mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ga nu weer even wat anders doen! Strijken..bah!!Tot later!!Knuf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Lekker hè al die zonMet zonnig weer worden optimisten geborenWeg met de negatieve gevoelens en gedachtenLeef en geniet van alles om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 quote: Originally posted by: henkgut wat spijt me dat zijn wij dan helemaal niet mooi? ja de waarheid is hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hee top bako! en je weet het, geduld!! soms...ik moet wegbijles wiskunde geven aan mijn nichtje van twaalf,met groot plezier!see ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goedemiddag allemaal,wat is het weer een prachtige dag wens dat de wat depressieveren onder ons ook een beetje ''aangeraakt'' worden door de zon en het allemaal weer wat positiever in mogen zien!en ik neem vandaag de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hey gabymijn negatieve bui ...daar verander de zon niks aandeze buien heb ik het hele jaar door..ze komen en ze gaan de ene keer duren ze kort en de andere keer weer langmaar hoe is het verder met jou relatie?????jammer dat ik niet lekker in de zon kan gaan zitten...maar moet zo naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 HI Snoep, wij zijn (of beter gezegd ik) in een stadiun dat ik niet begrijp wat hij nu wil, belde hem zondag na m'n werk, neemt ie niet op en krijg ik pas laat een welterusten smsje, zou ''vroeger'' genoeg zijn om doemgedachten te krijgen en het op een zuipen te zetten(ach ik greep alles aan als smoes om te kunnen drinken) ,nu gister ook nog welterusten smsjes gehad, en ik drink niet, er zal niets(?) aan de hand zijn, of ik moet hem wat meer ruimte geven, dus dat doe ik dan nu, ik zie wel wat er uitkomt, gesprek zou goed zijn, maar kan ik hem niet toe dwingen, weet wel dat wat er ook gebeurd ik niet ga drinken , en dat voelt goed, door het niet drinken kan ik het ook beter aan, begrijp heel goed jouw opluchting nu je een besluit hebt genomen, en jammer dat de zon niet helpt bij je sombere buien, ikzelf gebrui ad en nu zonder drank is het voor mij een grote steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 gabyja relaties ..volgens mijn het moeilijkste wat er isik ben ook niet makkelijk hoor..wil ook altijd de controle behoudenmaar als ik zo bui als nu heb dan ben ik eigenlijk het liefst alleeenmaar wat is ad...lees het straks wel want moet nu weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ad= anti depressiva (medicatie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 dat heb ik ook, dat ik de controle wil houden, hoorde ooit eens dat dat een alcoholisch trekje is maar voor mij zou het goed zijn een wat meer geduld te hebben, en dat kan ik nu goed oefenen, denk ik maar, ach ja relaties, ik snap er ook weinig van....tot later snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden