henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 shaik ben het er niet mee eens... volgens mijom meerzekerheid te hebbenzou ik terug moeten lezen...en volgens mij waren er gewoon weinig anderenanderen die gewoonlijk snel inspringen...kan dus ook een beetje pech zijn...sha volgens mij heb jij behoorlijk op haar gereageerd...mensen zijn zich echt wel bewust van het feit dat hiergeen betaalde krachten continu klaar zitten of zo...proberen het echt nog wel een keer, als ze echt willen...voor mij persoonlijk zou zo.n gezellige huiskame een warme deken zijn...en niet teveel bestookt worden in een keer door iedereen..dat ook...maar ik besef dat dat heel persoonlijk is....
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Henk, ik weet dat alles aan verandering onderhevig is,maar er waren veel minder zijdraadjes.Alles over drank kon op het forum geschreven worden.Antabus- terugvallen- de AA- etc etc.Dan reageerden er ook meer mensen.Ik ben nooit op een zijdraadje. Soms heeft iemand iets geschrevenen zie ik het bericht niet hier.Ik ga niet alle draadjes af om het te zoeken.Veel dingen zijn alcohol gerelateerd en van mij mag dat hier.Ik zie soms een nieuwkomer op een zijdraadje schrijven en weinig reacties krijgen.Had het hier gestaan, dan was er veel meer respons.Verder vind ik het allemaal best. Just my two cent's
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 die verwarring kan misscien wel worden opgelost soothpersoonlijk vind ik de vormgeving van deze site wel toeaan de nodige verbeteringen,zo vind ik het vreemd dat deze hoofddraad, de dagdraad toch,niet meer een eigen positie inneemt op de titelpagina van ditjes en datjes,en zelfs naar beneden gedreven kan worden door incidentele items...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Klopt Henkdit is mijn persoonlijke mening hoorik heb gezien dat er veel waren ingelogdmaar door de snelheid van het reagerendenk ik dat het moelijk was om er tussen te komenkan inderdaad ook gewoon pech zijn geweestdaar ben ik me ook wel bewust van hooris verder ook geen aanval naar wie dan ook toeen niet bestormt willen worden met goede adviezen zou ook kunnenik hoop in ieder geval dat het niet door het 'dollen' is gekomendat zou ik zelf gewoon heel vervelend vinden voor degenesnappie beetje wat ik bedoel...vast wel (soms vind ik het wel verdomde lastig om op papier uit te leggen wat ik bedoel!)
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 en nu ga ik eens effe liggennog effe danhoop natuurlijk ook het beste,maar er niet tussen kunnen komen, dat geloof ik niet,de computer is snel genoeg...ik denk eerder dat die ingelogden niets hebben gezien,iets anders zaten te lezen, whatever..
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Ik ben nooit op een zijdraadje...........Oh Soothe...jokkebrok Volgens mij zat jij vandaag op een ander draadje
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 En gegeit ( zo noemden de vrouwtjes dat) werd er vroeger ook.Niets mis mee. Het sloeg Knuffie haar gremlin aan stukken, dus het is goed.Maar iets minder onderbroekenlol zou zeer welkom zijn.Dat we niet afzakken naar het niveau van buik en billenpret.
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Ik ben ook weer weg, weltrusten allen
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Dat klopt, om de film van Anton te bekijken.Goed Shahire, Meestal niet.
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Ik ga lekker slapen en wens een ieder een aangename nachtrust.Niet wakker liggen van het forum, dat is het niet waard.
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 over het niveau hier heb jij niets voor te schrijven sooth, sorrywelterusten hoor
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Dat zou ook heel goed kunnen Henk....nu ben ik echt weg ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIk bedoel dat iemand het niet heeft gezien vanavond...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Ik vind dat er voor beide plaats moet zijn. Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat de balans te veel naar het dollen doorslaat. En zeker als je nieuw bent kan het heel erg overkomen dat iedereen elkaar al goed kent en dan kan het moeilijk zijn je te mengen in een discussie. Ik moest hier ook een beetje mijn weg vinden. Het is makkelijker als je elkaar een beetje kent.Ik zou iedereen willen aanmoedigen vooral er dwars doorheen te gaan als je daar behoefte aan hebt. Val maar met de deur in huis. Tip: lees gewoon niet waarover het gaat, begin gelijk te typen in het antwoordvenster Voor sommige dingen is een apart draadje ook handig. In de dagdraad vind je het een week later moeilijk meer terug. Laat staan twee maand later.
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Ik schrijf niets voor. Ik zeg dat het welkom zou zijn.Ik heb daar weinig mee en dat mag!Op persoonlijke titel spreek ik.Ik ben geen moderator.
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Jaap, dat sommige dingen moeilijk terug te vinden zijn, is ook weer waar.Veel stof tot nadenken.trusten.
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Ik blijf welterusten zeggen.Was ik net gemotiveerd komt Hannah binnen.Ik ben ook wel te lijmen hoor.
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Mooi Hannah. Fijn te horen.Had nog naar de liedjesshow van Finkers gekeken.Vind het een leuke kerel.
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Voor deze keer 0.30 dan.Niet mijn schuld hè. Hannah ik moet nu ook. RRRGa goed vrouwtje.
Teveel Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Nog net op tijd om wat slaperigen welterusten te wensen geloof ik.
Teveel Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Hallo Hannah, heb (lekker) gewerkt, ben nog niet zolang thuis.Alles goed bij jou?
Myriam9 Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Tja, zoals hierboven beschreven is dat ook een reden van mij om hier weinig te schrijven en meer iets te schrijven onder thema's. Ik ben het er ook mee eens dat dit meer op een chat program begint te lijken. Was het dat dan maar dan was dat ook duidelijk.Voor nu allen welterusten.Liefs Myriam
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 Voor jou, Jean Pierre Rawi.TEGEN DE TIJD Door slapeloosheid of door nachtmerries geteisterd zie ik de nieuwe dag verbeten tegemoet, waarbij dat ik nog leef en alles het nog doet mij welbeschouwd niet eens meer werkelijk verbijstert. Al komt het allemaal waarschijnlijk nooit meer goed en zijn mijn idealen stuk voor stuk ontluisterd, toch weer ik mij, aan toog of schrijftafel gekluisterd, tegen de tijd nog steeds wanhopig en verwoed. De tijd die alles wat ik liefhad achterhaalde en niets van wat ik nu nog liefheb overlaat, de tijd die maakte dat alle dingen faalden; ik weet natuurlijk ook dat niets ertegen baat, maar tel het leergeld niet dat ik vergeefs betaalde zolang díe rekening nog altijd openstaat
Soothe Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Geplaatst 22 maart 2011 En..voor een ieder die van een goed gedicht houdt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden