knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hihi... wie weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ja, misschien is zijn kopkje even traag als zijn computer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ook op batterijen..............??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Lijkt wel msn Knuff.....bijna blz vol haha............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 oei... als je me toch zou zien hier...maar enfinmannen zijn niet mooizei snoep vanmidagof gaat het je daar helemaal niet om sha?eh... pas je wel een beetje op met me?ja, vin je het gek dat ik wat achterloop nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 waar gaat het mij niet om???voorzichtig met jou Henk.............is dat dan nodig..........? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Tja, sha.. Ik vind het leuk zo praten met je maar hou absoluut niemand tegen om ertussen te springen!! Maar als ze gewoon willen lezen gaan wij wel door, hé?En daar is henkje weer, hihi!!We zullen wel op je passen...Enne, wat is het probleem als we je nu zouden zien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Crisis, zit 2 dingen tegelijk te doen...moet normaal prima gaan maar moet nu toch even iets opletten merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ja vertel eens Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 niet zo erg hoor...en jllie maar spotten met mijn traagheid...ik geef jullie groot gelijk..witte, die cirkel, vind ik wel een vondst,maar hoe pas je die in dat driehoekverhaal?traag koppie, traag computerke, tis waar hoor met mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Gewoon toch gaan en blijven proberen Tinkerbelle...De aanhouder wint....en dat ben jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Wel al een nieuwe afspraak gemaakt Tinkerbelle?Anders toch morgen wel weer gaan doen als ik jou was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, dat was niet witte over die cirkel...Dat was ikke, knuffie!! Tja, zelfde icoontjes...verwarrend:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hei tinkerbelle, leuk dat je langs komt!!Misschien gewoon toch gaan de volgende keer? Een eerste stap is altijd moeilijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 oh sorry knuf, raak in de war ook nog...aan jou de vraag dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hai tinkdus je drinkt weeren ging niet naar je afspraak...wat is er veranderd in die twee weken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ok henk, here we go!Als je het middelpunt bepaalt van je driehoek, dan is dat vanaf het middelpunt tot ieder hoekpunt van de driehoek de straal van een cirkel waarin de driehoek perfect past!Voilà sè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Tinkerbelle, jouw vriend drinkt niet dus ik ga er dan ook vanuit dat hij je hierin wel steunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Buur en man worden steeds luidruchtiger... wat alco toch met een mens doet, hé!! Pfff...Blij dat ik hier met jullie zit te praten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 moest ik effe heel goed lezen knuf...maar je hebt gelijk, dat klopt...maar nu de verklaring van die180 graden nog, spel eens uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Nee Henk, die bomen waren niet ziek, de Gemeente heeft geld nodig denk ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Sorry voor de late reactie, maar jullie zijn ook zo snel, zoeffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 en wat een uitstekende bemerking knuf! ik hoor ze hier!en wat hebben wij daar geen zin in he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ga er uit, fijne avond nog:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Fijne avond nog Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden