knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Heb jij ook kinderen, sha?Je vind het toch niet erg dat ik je naam afkort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 quote: Originally posted by: knuffieMerci sha!! Ja, best op dit draadje!! Over ditjes en datjes Knuff...snappie!!Liever even geen thuissituatie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Klopt Shahire, heb drukke dagen gehad. Vriendin geholpen met verhuizen, een dag in een kraam gestaan, feest gehad. En 4 dagen trek gehad:(Heb gelezen dat stoppen met roken nu niet werkt, nou ik snap het helemaal, toch moedig dat je het geprobeerd hebt en volgende x beter. Ik moet er nu niet aan denken om te stoppen met roken, kan dat er echt niet bij hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 heb nog eens gekeken knufmaar ik zie geen vraag meer van joumaar als er nog iets is dat jij graag wil weten, zeg gerustja nu ineens wel...zal zien of ik morgen klaar ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Oeps......Ok, ditjes en datjes, no problem!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Knuff, vind het heerlijk als je mijn naam afkort, word helemaal warm van binnen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Kun je mij niet meer volgen Henk? Snap ik best. Ze hebben hier bomen omgezaagd in de buurt en wat hout laten liggen, dat heb ik even opgehaald met de auto, kunnen we straks lekker buiten vuurtje stoken en lekker lang buiten blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ok henk:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Josje druk geweest dus, 4 dagen trek gehad en niet gedronken begrijp ik... :present::present: for you kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk GaaaaaapppppppppppppppppOeps...dat rijmde maar de naam klopte niet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 blij te horen, sha!! Op tijd laten weten als je het té warm krijgt, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ooh, heerlijk, josje!! Lekker buiten zitten bij vuurtje!! Een lievelingsding van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Nee niet gedronken, maar ben er in al die tijd nog niet zo dichtbij geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ja heerlijk he Knuffie! En ach anders rot dat hout toch maar weg... kan beter bij ons op het vuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 nu snap ik het josje...en met trillende knietjes als ik dat zo lees...waarom moesten die bomen daar om bij jou in de buurt?ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dan is dat behoorlijk pittig geweest Josje, knap van je hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 heb je slaap sha?kruip er lekker in meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Dus dat was je illegale ding?? Goed van jou, beter zelf mee nemen dan leten rotten, gelijk heb je!! Je zult er nu nog meer van genieten, hé??josje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 waarom is de som van het aantal hoekgraden van een driehoekaltijd 180?ik deed of ik het niet begreepen liet mijn nichtje het uitleggen...die truuk doe ik altijd, je kunt het het best uit hunzelf laten komen..toch ja, ik moest er even over nadenken...knobbels genoeg, maar aan de concentratie schort het weleens...heeft 30 jaar drinken geen goed aangedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 quote: Originally posted by: henkheb je slaap sha? kruip er lekker in meid! Ja kom je er gezellig bij Henk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Knuffie dank lief van je...you know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Shahire, graag gedaan!! Veel begrip langs deze kant!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Slim gezien, henk!Is het omdat dat de helft is van een cirkel en een cirkel altijd 360 graden is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Volgens mij is Henk nu aan het nadenken over jouw vraag Knuff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Misschien als je morgen terug komt voor het antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden