witte Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Lekker hoor Henk...Ben benieuwd wat je gaat maken.Maarre Jane zit aan de sappentroeloeDusss ik weet niet of ze mag???
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Henk kan ik ook wat van die coctail krijgen lijkt me wel lekker.
witte Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 die is natuurlijk allemaal vers fruit aan het schoonmaken
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Hoop dat het niet lang meer gaat duren, het water loopt me al uit de mond.
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Heeeeeeeeeeeenk waar blijft onze overheerlijke coctail met vers fruit. Of ben je zelf alles al aan het oppeuzelen?
witte Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Het wordt weer druk, volgensmij kan t nog wel ff duren, als hij voor iedereen moet schillen...Tja Henk een bakkie zoutjes neerzetten is makkelijker hoor
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 nou ik moet zeggen scud....sorry sorry was effe afgeleid en druk met de fuitpers inderdaad!even het receot zoeken nog... komt eran!
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Spud zonder burka zie je er toch beter uitmag ik wel zeggen.
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 ik heb het al eens genoemd hier,maar vooruit, nog eenseen klein deel bosbessensapeen flink deel verse jusen lekker laten bruisen met sparood of anderszins spuiterig bronwater...LEKKER!speciaal voor rokers, smaakt er erg goed bij....
witte Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Alles wat lang duurt is lekker ofzoiets Henk???He bah Spud je bent jezelf helemaal niet zo doe maar snel terug hoor.Het zou toch niet door al die patat komen he,die je vandaag gegeten hebt, dat je jezelf niet meer bent
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 zeg scud, mag dat alleen na elf uur savonds? hoe zit dat? vertel eens?
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 ok ok ik was wat traag... krijg dat veel te horen, juist nu ikvoor mijn gevoel zo lekker aan de gang ben... nou ja, lekker...half overspannen rondvliegen noem ik het... maar het gaat wel hoor..lekker rustig op mijn flatje nuben blij dat jij het sportief opvat witte!
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Ga je ook slapen met die burka Spud of mag ie dan af?
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 zal maar niet zeggen waar ik aan dacht...krij ik weer klachten....nou aicha, jij had er zin in! en, hoe smaakt ie jou?
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 nick? allemaal abacadraba voor mij spud... en wat zit jij tochaldoorin die aardappels te klooien?
witte Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Nou praat u in raadselen voor mij tenminste HenkWat vat ik sportief op???en waar dacht je aan dat het zo erg is dat je er klachten van krijgt???
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 maar effe serieus, zal het uitspellen voorje,draag jij burka in het echt ook en altijd?
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 laat maar witte laat maar ik ben wat van slag geloof ik.... sportief vond ik wel...iets over dat wachten geloof ik dat ie dan lekker werd of zo weet ik veelzeg me liever, was josje al weg?heeft ze mijn mooie brief gemist?ikzelf kreeg weer telefoon tussendoor, vandaar enzo
witte Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Heee wijfie,Wat lekker voor je dat je je moeilijke avond weer goed doorstaan hebtGoed idee van je om dat pact op te zetten, als je van te voren weet hoe lastig je het zou kunnen krijgen.Ohh bedoelde je dat Henk.Nu snap ik je.Josje leest volgens mij wel hoor en als je denkt dat iemand je posting gaatmissen, dan stuur ik m ook altijd nog ff een keer in prive dan wordt het zeker gelezen
Otje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Vanmiddag in de supermarkt zat er ineens een gremlin op mn schouder. dat ik best wel weer eens zou kunnen drinken als ik dat wilde. Dat ik dat zelf bepaalde en dat dat prima zou zijn want mijn keus en dan dus okay....SjongejongeDat was schrikkenIk wist ineens niet meer waarom ik niet meer wilde drinkenFreaky hoor !(nu weet ik het wel weer hoor)
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Geplaatst 25 maart 2011 Woman had vandaag ook even zo'n eng moment is gelukkig ook weer over.Wijfie fijn voor je dat je zo'n leuke dag hebt gehad en misschien wordt ie morgen net zo leuk of zelfs nog leuker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden