Spring naar bijdragen

vrijdag 25-3-2011


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

josje

ik val net binnen en las de laatste twee blz even, ik las josje

ik was laatst naar een feest met ouwe vrienden en bekenden; het werd een succes, maar ik had wat bescherming - een aantal daar dronk niet of nauwelijks...

dat houvast werd gaandeweg de avond steeda belangrijker; de vrienden die vrolijk doortetterden... ik kreeg er grote moeite mee... bij de zenuwen van mezelf nog, vond ik hun gedrag echt stupide worden...

R, een echte oude vriend van mij, nogal intelligente en achteloos kalme figuur, is tien jaar geleden gestopt met drinken... geen druppel meer...

hij verbaasde zich erover dat ik er uberhaupt was, op dat feestje, na mijn verhaal, en zei: ik ging gewoon niet, heel lang niet... had er gewoon geen zin in...

hij vertrok met vrouw en kinderen om een uur of tien, volmaakt vriendelijk en helder...

ik zou willen dat jij hem zelf kon horen spreken... weet vrijwel zeker dat het bij jou ook een snaar zou raken, maar je moet het met mij doen hier, als ik zeg, zoals hij zei

ga gewoon niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond kanjers,
Kom effe vlug binnen wippen en ga zo naar bed. Heb de draad van vandaag niet gelezen want ik ben wat moe.
het is weer erg goed gegaan met Puck en zo als gewoonlijk na een kort wennen aan de andere hondjes en een kat die denkt dat ze hond is, was het weer dikke pret voor haar en dus ook voor ons.
Verder hebben we veel gesproken over de d.a. en hoe die nu draait.
Daarna nog met vriendinnetje mee naar haar huis gegaan en daar lekker gekookt voor haar en haar vriend. Geweldig lieve mensen hoor.
Nu moe en ik zou zeggen voor iedereen een rustige nachtrust, sweet dreams, en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marjo als je misschien weer om de hoek komt piepen als ik weer weg ben, ik heb het meegekregen hoor! Hoi de boi is van Tasseke!!! Terwijl ik dacht dat ik het wrs van jou gepikt had. Grappig hoe gemakkelijk je dingen van mensen kan overnemen.
Jammer dat we elkaar steeds missen hier, is wel elke keer kantje boort lijkt zo. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien schrikt Henk van burka´s , ik zal een ander gezichtje opzetten. :D

(voor degene die het morgen teruglezen en er niks van snappen, ik heb m´n muts even afgedaan van mijn emoticon ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok ok ik was wat traag... krijg dat veel te horen, juist nu ik
voor mijn gevoel zo lekker aan de gang ben... nou ja, lekker...
half overspannen rondvliegen noem ik het... maar het gaat wel hoor..
lekker rustig op mijn flatje nu

ben blij dat jij het sportief opvat witte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...