ladytinne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Geplaatst 26 maart 2011 Hela iedereen van ADB,Ik heb eigenlijk gewoon een erg dringend vraagje,en denk dat ik hier wel terecht kan (hoop ik althans)Ik ben op zoek naar n mooie tekst/gedicht/poezie/proza...over het onderwerp...'alcohol' natuurlijk! Het is voor een meditatie-moment in een groep te brengen.En dan liefst zo origineel mogelijk! Kan iemand mij helpen, AUB???Op het internet vind ik voorlopig uitsluitend 'rommel', of toch zeker niet Datgene, dat voor mij in aanmerking komt...Ik hoop op wat respons???In alle geval al,Dank bij voorbaatTinne
lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Geplaatst 26 maart 2011 Kun je niet beter een paarregels over jezelf en je ervaringmet alcohol schrijven LT?het hoeft niet te rijmen of zomaar dan is het wel van jezelf.
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Geplaatst 26 maart 2011 LT Henk schijnt wel te dichten, wie weet heeft hij iets voor je?
lady jane Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Geplaatst 27 maart 2011 Wat ik vond en een beetje klonk:Met volle teugengeniet de unaniemealcoholistgezeten achterdubbel glashetzelfde lieddiezelfde pas"Ha Fred, ben je er weer" "t zelfde, op mijn bon" "Neem er zelf ook een""k wou dat het gister kon"Loos laaft hij zich te grabbeldoet of hij niemand misten na een uur of wat kruipt ie bezopenweer dichter bij zijn kist.Tjokvol
henk Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Geplaatst 27 maart 2011 hoh ja zeker gaby! en ik heb wel duizend dingen liggen hoor!maarre...ik ben het wel een beetje met jane eens,moet jij zelf niet eens aan de slag, ladytine of zoiets!vooruit, wees eens creatief! kan je best!enne, ik hoor graag wat je verzonnen hebt hoor...dan corrigeer ik het wel effe voor je hihiik zie nog niks...PS jane, moet dat geen anonieme zijn in dat gedicht? lijkt me wel...verder erg ok ja, gaat voor velen op.... niet voor allen... helaas, zou ik bijna zeggen,want dan bleef ik daar makkelijker weg...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Geplaatst 29 maart 2011 ....dat vers van jane, doet me aan eentje van mezelf denken, van vroeger...hoe ging ie ook al weer...de kroeg, de kroeg, de verrukking... de verschrikking... iets dergelijks en zo maar door...god ja, daar schreef ik er veel van, indertijd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden