Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 138 kilo en vliegen ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja ben je nu helemaal van de ratten besnuffelt Jaap?Mijn hond beschermt mij tegen dementors die ga ook toch niet in een bank verwerken. Maar die grote poef is van kattenhuidjes issie niet schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Het hoeft ook niet jouw hond te zijn. Maar leuke poef, even uitproberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Vandaar dat die bezem zo moest hijgen bij aankomst hier. Staat nu onder de douche het zweet af te spoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 mmm... sha... lekker hoekje he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja Jaap....138 kilo op een bezemsteel...dat doe jij me niet na........Moet ook in je genen zitten...laat ik je nog wat verklappen...ben nog 1.96 lang ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Die bezem is al droog hoor.......Ja gezellig hoekje zo Henk........waar ben je nou?? verpletterd?? hmmmmm da's nou jammer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Pas wel een beetje op ons Henk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja Jaap....ik zal voorzichtig met hem doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 gfhehsdhdheum oei wat zei jij jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Och jee ook nog een bloedbad hier. Gezellig die spetters op de muur. Wat een feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 He, ik ben ook over de duizend berichten. Nog een reden voor een feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 waar is de gastvrouw gebleven?in slaap gevallen jaap?oh nee daar is ze... gelukkig... aicha, vermaak jeje nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Aicha moet even de muur boenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Jaap over de 1000 berichten... :):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Trouwens ter afsluiting heb ik nog een pasteitje gerookte aasgiereningewanden. Jullie mogen hier slapen hoor. Er is genoeg plek in een van mijn zelfgemaakte doodskisten. Voor ieder 1 apart hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen. Maak het niet te laat he, maar wel vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 en dat er nog maar duixend mogen vollege jaap!oef ik begin nu wel... zoek me bed es op jongelui...welteruste...en aicha hartelijk dank, wat een gastvrijheid!vond het heel erg leuk en dat meen ik echt!kuskus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Nou heerlijk ligt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Jaap de duizend gehaald.Jippie op naar de volgende duizend:musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ik vlieg ook maar eens naar huis...wil iemand nog een lift?ja was gezellig Aicha...volgende keer weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 hihi een doodskist, das echt wat voor mij!gewoon alvast gaan liggen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Je snurkt toch niet Henk, want dan doe ik de deksel erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Slaap lekker en tot morgen en nu dekseltjes dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 sha! ik vlieg met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden