Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Blijven wel lang weg die twee is dat wel vertrouwd???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Die bril was al gevonden...was nu mijn beker slijmmelk zoek....maar gevonden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja gewoon binnen roken hier...gezellig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Wat vinden jullie dan van mijn mooie uitzicht op het park???Gelukkig is Sha niet tegen een boom aan gevlogen daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 eh... koppensnellen, waar hebben zij het nou over?maar genoeg daarover... hihi vliegangst sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 En ik dan met mijn astma? Ach doe mij er ook maar een, gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Mooie hoekbank...echt van muizenhuid aicha ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Jaap ook een bekertje slangengif is heerlijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ah gewoon een beetje hijgen en puffen Jaap.....gaat wel over als je ook een trekje neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Dat is iets uit de domino. In mijn tuin kan je over de koppen lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 en zo lekker zacht...zo groot... hnnnmmmje kan er makkelijk met zijn vieren op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja na twee trekjes wordt ie lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Rattenleer eerlijk gezegd. En ik heb ze zelf gevangen en de huidjes zelf aan elkaar genaaid.Was wel een hele klus maar ja dan heb je ook wat hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Henk dus jij ook al vliegangst?nou dan moet ik straks dus alleen naar huis vliegen......lekker ongezellig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ja laat ik me ook maar tot slangengif verleiden. Het is tenslotte feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Heb je knap gedaan aicha en ja.....mmmm....zit erg lekker....zeg schuif eens wat op!!ik heb meer ruimte nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Jaap toch ROKEN? Uit dat ding:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 neem nog maar een slokje Jaap...lekker hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Sha je neemt bijna de hele bank in beslag mag ik ook nog een stukkie?En trouwens je zit op de plek van mijn hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik heb weer een plaatje opgezetThe Witch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Zit er ook hondeleer in je interieur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ughh Ughh, ja dat roken is niets voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 jaap.... hihi je bent zenuwachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nou aicha, ik heb die ruimte nodig hoor...ben 138 kilo...kruip maar bij Jaap op schoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 zit er ook hondeleer in je interieur....jaap, hoe dacht jij op die manier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden