Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik heb vliegangst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 mmmmmmm.... neem je zelf ook wat van dat drankje?ehh... jaap en ik hebben dat niet nodig hoor... toch jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Tjonge zit ze bij de bovenburen. SSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTzachtjes, hebben een klein babytje.Gauw naar beneden zet ik vast mijn puntmuts op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 potje strippoker dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 vliegangst jaap????nou dat hoef je bij mij niet te hebben hoor....hou je maar goed vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Nee eerst even wat anders, karnemelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 bovenburen....? woont hier alleen een knappe vent, nooit tegen gekomen aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 antw nog nooit gebruikt deze quick response doet ie het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 En dan een chocomel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 karnemelk komt er aan en hoe vind je die geperste kikkeroogjes erin Sha, maakt het helemaal af hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nee Henk, we zien je niet.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik heb even een plaatje opgezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ja die kikkeroogjes maken het wel speciaal....en wat zijn dat nu?.....ohhh ik zie het al....drijvende spinnenogen heerlijkkkkkkkkkkk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 tijd om te roken voor mijzal hier ook wel buiten moeten..jaap moet effe opwarmen merk ik,zorgt sha wel voor...aicha rook je met me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Chocomelk komt er aan Jaap ik ga effe boven kijken bij Sha, is daar een knappe vent tegengekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nouuuu...zou best wel eens lekker in mijn nek gebeten willen worden hihimaar dan toch maar niet door draculaHenk wachttttttttttttttt....ga effe met je mee roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Leuk plaatje Jaap. GEZELLIG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Jij was er toch ook bij met het koppensnellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ga ook even roken maar hoeft hier niet op het balkon hoor!!!!!!!!!!!!Oh even mijn glaasje muizenbloed meenemen en een stukje mummieleer met slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Dames, wordt nou eens verstandig....Geniet er maar van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Tuurlijk was ik bij het koppensnellen.Heb zelf het hele huis ermee volg liggen (maar wel verstopt natuurlijk).Gaan we zo een spelletje doen wie er het meeste kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Zeg Henk.....Jaap durft toch niet, heeft vliegangst..............Wil jij straks soms mee terug vliegen........Of heb jij ook vliegangst Ben een beetje bang in het donker........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Dan hoop ik dat sha haar bril mee heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ben mijn bril ook kwijt geloof ik. Maar ik doe natuurlijk niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ach sha, we ploffen hier gewoon even neer, vind het gezellig bij aicha...mmmmm... wat een lekkere bank.... en we mogen gewoon roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden