Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goedemorgen allemaal...Voor degene die nog slaperig zijn...het is vandaag vrijdag....vrijdag is de dag na donderdag en de dag voor zaterdag schijnt al jaren zo te zijn......voor velen de laatste werkdag maar voor sommige bestaat er ook nog iets als weekenddienstdus voor diegene een goed werkweekend gewenst...tja is weer eens iets anders dan te beginnen met 'bijna weekend!' maar wie wel vrij heeft wens ik een paar lekkere luie dagen toe...voor vandaag: have all a nice day....neem vandaag de eerste niet en felicitaties voor allen die iets te vieren hebben de eerst volgende mag het ontbijt maken ......ik voel mij vandaag niet geroepen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 sha een hele goeiemorgenheb net koffie gezet..verrse sinasappels uit geperst.en brood gesmeerd,,dus tast toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 goede morgen shahire en snoepje en de rest die zo nog volgtzal ik de ontbijtboel maar klaar maken dan, snoepje staat achter de deur te wachten tot de boel klaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 sory snoep je was dus al druk bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 igor goeienmorgenja het zijn altijd dezelfde hier...niet eerlijk hoor...zo en nu duik ik gauw de douche in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 ach...ik krijg net een telefoontje van tactive...het water wordt afgesloten tot 10 uur...ze zijn bezig met de waterleiding...poeh hè....blij dat ik net heb gedoucht.........sorry meiden jullie zullen even moeten wachten dat wordt dus even 'droog' douchen hihizit een klein drupje in voor Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nou dan wil ik dat drupje hoor, ik ben hartstikke druk druk druk vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 goedemorgend ochtendploeg, vanop de kade met mobieltje. ruik ik al koffie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Igor....dat wordt overleggen met Snoep...geen ruzie maken hè!!en Will, die koffie...net de laatste slok naar binnen gewerkt, sorry je zult zelf nieuwe moeten zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 en dit na een nachtje zware arbeid, tssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Morgen luitjes Koffie staat door te lopen...Gelukkig hoef ik niet vroeg te beginnen dus ik kan wel ff wachten met de douche... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 he vonneke, hoe is het meid ? toch nog koffie dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 als ik ineens weg ben, tja, dan ben ik ineens weg he. het laatste schip wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Bakkie koffie voor Wil dus... Hier alles oke Wil. Zie dat het bij jou op en neer gaat.... Maar krijg de indruk dat de pieken steeds hoger worden en de dalen steeds minder diep om het maar zo te zeggen, klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 ja vonneke, denk het wel, voelt alleen soms nog niet zo. maar beterschap hangt wel degelijk in de lucht laat ons zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nou ik laat me wel even door K&B wassen dan en tja ook maar tanden laten schoonmaken dan.dan mag snoep die laatste druppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 will ook vlinders in de buik??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 laat ons zeggen het prille begin ervan. ook ? jij dus ook, of nog iemand anders ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 en snel....@ work haha...bye bye zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 goedemorgen altegaar.....den frummers se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 ik heb wat anders in de buik wil, maar er zijn er wat op het forum met vlinders in de buiknou ik hoop dat je een schitterend weekend zult hebben en laat je het wel weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 sha werk ze. heb jij ook last van vlinders???het zal wel in de lucht zitten, het is tenslotte voorjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeiemorgen allemaal:DNog koffie over ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeiemorgen saam!Voorjaar, vlinders.............. doe mij eerst ff koffie?Bedankt voor het lekkere ontbijt Snoep, en jij voor de verse koffie Von!Nu nog mistig hier maar gaat weer een stralende dag worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden