Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ga ook een detective in huren om je te vinden. Moet te doen zijn:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Slaap lekker Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aicha, hier ook nog de menselijke vertalingAlsof ik niet bestondIs ze aan me voorbij gegaanZonder een blik, Koningin van ShebaIk heb gezegd, Aicha, neem, alles is voor jouwZiehier, de parels, de juwelenOok het goud om je halsHet fruit, goed rijp met de smaak van honingMijn leven, Aicha, als je van me houdIk zal gaan waarheen jouw adem ons leidtIn het land van ivoor en ebbenhoutIk wis je tranen, je verdrietNiets is te mooi voor een zo schoneOooh ! Aicha, Aicha, luister naar meAicha, Aicha, ga niet wegAicha, Aicha, kijk naar mijAicha, Aicha, antwoord mijIk zal woorden als gedichten zeggenIk zal hemelse muziek spelenIk zal zonnestralen nemenOm je koninginnenogen te laten oplichtenOooh ! Aicha, Aicha, luister naar meAicha, Aicha, ga niet wegZe heeft gezegd, houdt je schattenIk, ben meer waard dan dat allesSterke tralies, zelfs gouden traliesIk wil dezelfde rechten als jijEn respect voor elke dagIk, ik wil slechts liefdeAaaah !Alsof ik niet bestondIs ze aan me voorbij gegaanZonder een blik, Koningin van ShebaIk heb gezegd, Aicha, neem, alles is voor jouwIk wil je Aicha en ik sterf voor jeDit is het verhaal van mijn liefde en van mijn levenJe bent mijn adem en mijn levenIk wil met jouw leven en ik wil niets zonder jouwLalala...lalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Welterusten Woman,Een echte Rastafari? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Beter Harry veel beter. En dat met Duitse slagers op de achtergrond. Ik heb zo mijn beperkingen wat betreft de franse taal.Ik ga me maar even goed vertstoppen en slapen.Fijne nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nee geen Jamaican guy, weet niet wat zn oorsprong is. Wel dreads en een mooi kleurtje. Lijkt me een keurige verzorgde man, zo op de foto's. Nu dan naar bed, bye xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jeetje Harry wat een zemel liedje zeg. Heb em nooit zo letterlijk vertaald. Maar goed ook anders had ik mezelf toch een andere naam gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ik ga slapen ik ben moe. Doe mijn beide oogjes toe.Welterusten Jaap en Woman;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ow ja en het sikje, niet te vergeten. En een brilletje hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wij hier gaan ook slapen Jaap,Ik heb in het Franstalige deel van België op een kostschool gezeten.Was benieuwd of het nog een beetje was blijven hangen.Welterusten allemaal, slaap lekker.En Woman lekker dromen, me een beetje mazzel is het dit keer de echte prins, de prins die je wenst...HarryAanpassing: + je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aicha, Harry heeft het echte werk voor je gedaan hoor.Welterusten. Morgen weer zo'n mooie dag. Ben zelfs een beetje verbrand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Waarom zemelliedje Aicha?Die man is stapelgek op haar maar zij wil geen geld en juwelen, zij wil rechten als mens, dezelfde rechten als de mannen en respect!Vind dat juist sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Harry bedankt voor de mooie vertaling en slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Harry, heb te snel gelezen. Je hebt gelijk. Bedankt. Hou de naam toch maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jaap, verstoppen heeft geen zin, vindt je toch wel!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden