herman0167 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 zit ik hier op de dagdraad ? er zijn zoveel topics die gestart worden op vandaag dat het heel onduidelijk is wat nu werkelijk de dagdraad is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Je zit hier goedWelterusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 dank je jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Welterusten Igor:lips::lips::lips:@jaap ook weer in het land?en Herman welkom op de dagdraad:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaap, waar ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hier ben ik weer. Werd even weggeroepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Herman, las je bij wie is wie. Lukt het je de alcohol een beetje in de hand te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aicha vertaald door Google, dus hoeft niet helemaal te kloppen:Alsof ik niet zou bestaan,het viel naast meZonder een blik, de koningin van ShebaIk zei, Aisha, neem het, alles is voor jouHier, kralen, sieraden,ook het goud om je nekDe vruchten, goed rijp met de smaak van honingmijn leven, Aisha als je van me houdt!Ik ga waar je adem leidt,in de landen van ivoor en ebbenhoutIk zal wissen van uw tranen, uw verdriet,niets is te mooi voor zo mooiAisha, Aisha luister naar mij,Aïcha, Aïcha t'en vas nietAisha, Aisha kijk naar mij,Aïcha, Aïcha, antwoord mijIk zou zeggen dat de woorden van de gedichten,Ik zou de muziek van de hemel,Ik zou de stralen van de zon,Elaire voor je ogen van koninginOooh! Aisha, Aisha luister naar mij,Aïcha, Aïcha t'en vas nietZe zei: "Bescherm uw schatten,Me, ik ben beter dan dat alles.Sommige bars zijn zelfs goudstavenIk wil dezelfde rechten als uEn respect voor elke dag,Ik wil alleen de liefde " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jaap, eerlijk antwoordt ? nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Balen joh. Maar eerlijke antwoorden zijn toch altijd de beste.Herman, je was al een tijdje op het forum zag ik. Was je een stopper of minderaar? En lukte het eerder wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jaap, ik had vroeger een Marrrokaanse vriendin en die noemde mij zo.Helaas heb ik bijna geen contact meer met haar omdat ze vanwege haar werk naar Amsterdam is verhuist.Ze is advocaat en het reizen op en neer naar haar werk werd haar teveel. (is hier ook best een eind vandaan). Vandaar mijn fictieve naam, maar ik ben een oerhollandse troela. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aicha mooi verhaalIk had er niet zo bij nagedacht. Had ook niet kunnen bedenken dat zo'n forum zo persoonlijk kon worden. Maar moet het er maar mee doen met die naam. Hij went al. Ik zie het al voor me dat iemand een keer Jaap roept en dat ik jaha ga zeggen. Zal iedereen raar opkijken. Ken namelijk wel Japen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jaap je maakt mij altijd aan het lachen waarom doe je dat toch:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Een beetje laat maar daarom niet minder welgemeendefelicitatie voor Marion.Marion van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik hoop dat het in je verdere leven goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Maar ik woon net zo ver als Amsterdam en met mij heb je wel contact. Het kan dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Kan het niet helpen, kwam gewoon even in me op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ze zit hele dagen te werken en maakt veel overuren, heeft niet zoveel tijd om te mailen en zit ook niet op deze site.Als ik een keer in de buurt kom, kom ik bij je langs. Dat is wel wat anders als aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Beste Herman. Ik hoop zo voor dat je weer controle krijgt over je alc gebruik. Op welke manier dan ook. Het is het waard. Er over schrijven helpt mij zo veel.Het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Herman heeft het licht uitgedaan Jaap. Hij hoort je nu niet meer. Maar laten we hopen dat hij er morgen wel weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aicha, maar goed dat ze niet op deze site zit toch? Hoop ik dan.Weet je waar ik woon dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Als ik het goed begrijp woon jij in Amsterdam maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben want ik ben niet zo heel erg slim. En mocht je daar wel wonen dan is het niet moeilijk om je te vinden. Er zijn volgens mij niet zoveel mensen met zo'n hoofd.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nee, ik woon wat zuidelijker, Tussen Den Haag en Rotterdam.Maar ik kan je vertellen hier wonen erg veel van dat soort types. Die zijn allemaal bezig met computers en rekenmachines. Vorige week zag ik iemand op een feest en ik dacht echt, daar staat Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Oh jeetje nou dat wordt me dan een zoektocht, is niet aan te beginnen.Nou ja het is wel een bezigheid en heb dan natuurlijk geen tijd om aan drinken te denken.Ik ga flyers maken van je profiel of ik geef je op bij opsporing gezocht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 WANTED- -JAAP - -€10.000Maar ik heb niets misdaan, echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nou er komt een date, leuk hoor En nu slapen, morgen een zware workshop, vandaag mn huiswerk gedaan, zelf een dansje maken op twee ritmes. Best leuk geworden. Hopen dat ik het morgen nog weet...dahaag welterusten x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden