Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Rae, van mij hoef je geen spijt te hebben hoorals je er zelf mee kunt leven dan is dat primatenslotte is het ook jouw leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Nou die zon komt hoor, in ieder geval wordt het het weekend prachtig weer, 17 graden en dus dat gaat helemaal goed komen met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 quote: Originally posted by: ShahireRae, van mij hoef je geen spijt te hebben hoor als je er zelf mee kunt leven dan is dat prima tenslotte is het ook jouw leven... Volgens mij zeg ik het hier helemaal verkeerd,je hebt gewoon geen spijtgevoelensheeft niets te maken met niet willen volgens mijik hoop dat je nog iets van me begrijpt want zelf raak ik nu een beetje de draad kwijten voor ik straks verkeerde opmerkingen ga maken die niet mijn bedoeling zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Voor mij is het bedtijd, welterusten allemaal en tot morgen maar weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ik ga eerst maar eens roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja Josje, welterusten...ik maak het ook niet laat morgen wil ik op tijd op...sweet dreams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Maak je geen zorgen, Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 komt allegaar goed...was trouwens toch nog steeds van plan om op je te reagerennog steeds niet van gekomen maar ... ik was het nog niet vergetenhoop dat het me misschien morgenochtend lukt anders wordt het alweer na het weekendmaar je kent de uitdrukking....wat in een goed vat zit.....blablabla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ik wens jullie een goede nachtrust...ga het ook maar eens proberentot morgen dan maar weer................ik kruip op mijn wolkje :lips::lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Zelfde hier. Slaap goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden