Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 april

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik zou wel willen, maar dan wil ik ook mijn duster aan en lekker op de bank hangen.
maar dat gaat niet lukken he?...want de honden moeten vanavond nog uit.
ik ben overigens de dag goed doorgekomen.
morgen een leuke dag in het verschiet..dus die gaat ook vast lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan zelf niet geloven wat ik vandaag al allemaal heb gegeten.
Bang dat ik anders wel een kan knappen. En dat is de moeite niet maar voel het meer en meer trekken aan me.
Dus op een uurtje olijven, mango, koeken, noten, maar weer aan de chips. Het lijkt zinloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieverd als je zo'n dag hebt, heb je nergens geen zin in, alles raakt je, je kunt overal kwaad om worden. En alles irriteert je. Bah. Ja ik weet niet zo gauw hoe ik dat toen opgelost had, ik heb er nooit zoveel last van gehad, maar weet verhalen van mensen die die dagen het liefst dood wilde zijn. Vreselijk is dat. Maar je weet dat het over gaat, hopelijk dat dat je een klein beetje helpt. En vanavond maar een beetje vroeg naar bed en hopen dat het morgen over is.:present: maar je doet het nog steeds erg goed hé?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch niet normaal? Loop ik alweer te huilen om je berichtje..
Mijn hoofd barst.
Hoop dat het morgen beter is maar ik vrees dat ik tussendoor nog heel wat op te lossen heb. Is eng..
Tja goed? Drink nog steeds niet alhoewel ik er op het moment heel veel moeite mee heb.
Dus probeer ik het te blokken die stemmen. Kan het echt niet maken maar ik proef het bijna..
Triest
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf dan nog maar ff hier lieverd, dan voel je je misschien wat veiliger. Kom in gedachte maar ff lekker tegen me aan hangen en huil maar als je dat wilt. Het moet er toch allemaal uit. En schrijf maar op wat je wilt want zo raak je toch een hoop kwijt. dit is goed wat er gebeurd nu ook al doet het pijn.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah ja..lees het nu pas.
Je bedoelt hem..Daar hebben we nog weinig last van. Sinds we verhuist zijn weet ie niet waar we wonen. Onlangs kwam ik hem nog wel tegen op weg naar het werk.
Stond tegen de tram te brullen. Toen ie me zag zei hij goedendag maar ik praat er niet meer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kort?
Mijn laatste ex was nogal onzeker op bepaalde vlakken en ook weer heel dominant. Soms ook redelijk grof.
Hij wou bepaalde dingen die hij niet in mijn terugvond en vica versa. Dus eigenlijk wilden we beiden elkaar veranderen. Dat werkt niet.
Bij ruzies kon hij enorm grof zijn..echt wel de grens over. Ruzies hadden we op het einde wel meer. Toch stond ik in die tijd helemaal niet open voor iemand anders.
Hij wel..terwijl hij me nog steeds probeerde in zijn straatje te passen lag ie op de uitkijk naar iets anders.
Het ergste was dat hij vond dat ik daar schuldig aan was.
En ik weet wel dat dat niet zo is maar dat gevoel gaf hij me.
Ik begrijp niet hoe iemand elke keer weer opnieuw kan zeggen dat je niet juist bent maar er dan niet volledig mee kapt. Zijn antwoord 'ik hield nog van je' pff
Tien dagen na de breuk stierf mijn broer. Op de dag dat ie stierf vroeg ik of hij iemand anders had? Hij deed zo vreemd. Ik was nog niet goed genoeg om me ff op te bellen. Nee zijn antwoord ging via sms 'vind het niet echt een gepast moment maar ik ga er ook niet over liegen' zoiets.
Contact wou hij niet meer. Heb hem enkel de dag voor de begrafenis gehoord en de dag erna (mijn verjaardag). Ik paste niet meer in het verhaal.
En ik begrijp dat ook wel ergens maar vanaf toen hakte echt alles wat er ooit was gezegd en gedaan heel diep op me in.
Ach..elke keer hetzelfde verhaal. Na onderhalf jaar zou het over moeten zijn. Iedereen heeft het wel duizend maal gehoord :(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar weer even komen kijken.
Jee Fleurtje, klinkt inderdaad als een klotedag zeg!
Ik zou idd nog even hier blijven als ik jou was.

Ik merk nu hoe moeilijk ik de avond alleen thuis vind... Gedachten beginnen te trekken. Maar doorbijten en vroeg gaan slapen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het over zou zijn had je er nu niet zoveel verdriet van. Dus blijf er maar over praten. Ik kan me voorstellen dat je, door iedere keer weer te moeten horen dat je anders moet zijn, het gevoel krijgt dat je niemand meer bent. Een nietsnut. En dat wat je ook geprobeerd hebt, het niet gelukt is. Dat kan ook niet, je kunt niet blijven lopen zoals die ander dat wilt, dan ben je jezelf niet,
Maar dat dat pijn doet om iedere keer weer te moeten horen dat je niet goed genoeg bent, dat sloopt. Dat hakt er enorm in, zeker omdat je dat hoort van iemand die op dat moment zo dicht bij je staat.
Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat, nu je de eigenlijke Fleurie bent, je vaak heel ontevreden bent over jezelf, omdat je nog steeds kijkt door de ogen van je ex.

Nien blijf maar bij ons hoor en praat maar mee, dan ben je niet alleen.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mening van een ander kan zo hard overkomen, het gevoel minderwaardig te zijn, het gevoel niet jezelf te mogen zijn... Wees trots op wie je bent! En nu even hele diepe dalen, maar je bent zo goed bezig!!! Houdt dat vast!

Mijn ouders reageerdenboos, maar ook heel goed, de deur staat altijd open. Blijf lekker hier vanacht in mijn oude eenpersoonsbed;) Ze wilde eerst hun feestje afzeggen om bij mij te zijn, maar ik vond dat ze moesten gaan. Heb mijn autosleutel afgegeven, dan kan ik ook niets halenB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...