fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Aha gierige mups is terug Ik hang hier teveel vandaag . Nien en Lenie..samen jullie eerste week. Super! Ik las ergens dat Lenie wel van schoppen onder de kont houdt.NOU JE ZAL MAAR ZIEN DAT JE DIE EERSTE WEEK HAALT MEID!! Zo goed? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Kan er niets aan doen...het zijn mijn hormonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Is een gewoonte trekje Mups. Schud het van je af..stomme stemmetjes altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Stemmetjes zijn stom inderdaad! Ik probeer nu maar een paar glazen water. Ook heel relaxend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleur, hoe is het met de hondjesplannen? heb je er al eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Neem een stukkie cholade Mup, misschien helpt dat.Goed te weten dat jij dus dit weekend Heintje bent.Ik zal dr rekening mee houden;)Ik kom niet meer bij om NajiebWat een humor heeft die man toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Chocola is ook een goed idee Witte. Dat heb ik wel in huis. Altijd. Ik heb een dvd van Najib. Misschien vanavond maar even opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Als het je kan troosten..stomme stemmetjes hier liggen ook te trekken. Zo heb ik al een hoop geld uitgegeven vandaag, vanalles achter mijn kiezen gegooid, maar die mormels doen er een dansje op denk ik.Vraag me af wie dat ze denken dat ze zijn! lijkenpikker ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAha gierige mups is terug Ik hang hier teveel vandaag . Nien en Lenie..samen jullie eerste week. Super! Ik las ergens dat Lenie wel van schoppen onder de kont houdt. NOU JE ZAL MAAR ZIEN DAT JE DIE EERSTE WEEK HAALT MEID!! Zo goed? :D dank u dank u...ik heb dat echt nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nee, dochter is ff van het idee afgestapt.Het lijkt haar toch niet zo slim aangezien er nog veel moet gebeuren in huis. Goed, moet ik die drollen niet rapen de eerstvolgende maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleuertje? Had jij vanochtend niet beloofd dat je hier vandaag niet zou komen mekkeren? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nien...de boodschappen ging goed...ik had op een briefje geschreven wat ik moest hebben.vervolgens als een gek door die winkel en hop weer naar huis....zonder bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Je trekt het wel Lenie..probeer er in te geloven. Een week valt heus mee..Dag per dag en je bent er zo.Tja...slaan doe ik nu eenmaal graag af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Maar Mups, ik had toch eerder al laten vallen dat ik niet zo goed ben met beloftes aan mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 O ja, en meteen maar bewezen he?Heb je nog iets van Will gehoord de afgelopen tijd? Jullie gingen daten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Van de week een sms gehad om samen iets te gaan eten. Spijtig genoeg was ik net bezet. Hoop hem in het kort nog eens te zien..moet wel lukken. Als ie lang genoeg in de buurt blijft wonen natuurlijk. Las dat hij eraan dacht het appartement terug te verkopen.Tot nu toe nog geen ijsje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik ben er ff mee weg.Ga proberen nog iets in huis te doen.Veel sterkte Lenie en Nien! Doe dat goed vandaagLater MupsEn al de rest natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ha Mupke en Fleurtje.Wat hoor ik nu Fleur een date met Will?Wat leuk joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik ga er ook weer even van tussen. Dat gehang hier is even wel leuk, maar de zinnen op wat anders verzetten is misschien beter nu.Ciao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: witteNien en Lenie welkom hier. Hoop jullie vaak te zien hier, sterkte ermee Hi witte,dank je. Ik zal hier nog vaak gaan komen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeLenie en Nien, zet em op! Dank je! we gaan ervoor. Al kunnen relaxen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ik ga me op mijn hobby storten.....koken!!!vanavond gaan we aan de Roti...mmm lekkertot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: LenieNien... de boodschappen ging goed...ik had op een briefje geschreven wat ik moest hebben. vervolgens als een gek door die winkel en hop weer naar huis....zonder bier Wat super zeg! Vandaag op naar een nieuwe start dus!!!Ik ben net ook even boodschappen wezen doen, maar alleen leek me dat niet handig, dus maar samen gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ben liters water aan het drinken nu:)Als ik nu terug denk dan ongeveer een jaar, maar vanaf december is het alleen maar erger geworden.Ongeveer 2 flessen wijn per dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ik zit nu aan de thee.Moroc van Lipton...die is zo lekker.de kip ligt in de pan..dus even spieken weer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden