Spring naar bijdragen

Zondag 17 april 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

drank op tv kost me eigenlijk weinig moeite. ik ben er te nuchter :D voor denk ik. als ze dat zouden moeten verbieden moeten ze ook de reclames van snoepen, diëten en weet ik wat allemaal verwijderen. mensen zijn zo gevoelig voor verslavingen. wij zijn nu eenmaal gevoelig voor alcohol. ik heb zelf sigareten moeten verkopen terwijl ik net daarvan aan het afkicken was en tja dan denk je ook wel eens waarom kan zij wel roken en ik niet. (zooooovel zelfmedelijden, maar die ander had er waarschijnlijk geen last van en ik wel)
misschien tijdens het afkicken dan maar geen tv aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nien de verleiding is bij mij op het moment heel groot. ik slik antabus dus kan vandaag en morgen niet drinken. en het duiveltje op mijn schouder fluistert steeds toe stel je niet aan, je hoeft de antabus niet te slikken. je kunt wel zonder pillen en je kunt het gebruik wel in de hand houden. en dat duivweltje schreeuwt steeds harder :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D ik heb een inzichtkaartje getrokken en het begon met hulde. je hebt een overwinning behaalt of je behaalt deze heel spoedig. eindelijk heb je voor jezelf en het geluk gekozen. het is net alsof alle puzzelstukjes in elkaar vallen. en je hart maakt een sprongetje. je bent wakker geworden zo lijkt het enz enz. en als laatste het is tijd! tijd voor jou

nou daar heb ik even weinig aan toe te voegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me ook nog even droogmelden.
Het gaat wel goed, morgen hopelijk een goed gesprek met UWV en daarna de psych, dus dat sluit wel fijn aan..
Het zou toch wel heel fijn zijn als ik nog een poosje gewoon mn geld krijg, jeemig...
Nog steeds contact met die nieuwe vlam, er hangt een date in de lucht, maar rustig aan is nu wel even goed. Eerst mn zaken regelen. Alhoewel er alweer vlinders dwarrelen in die buik van mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...