ingri Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goedeavond allemaal,Ik ben nu aan mijn derde week ADB begonnen.Ik heb net lekker gewandeld. Overal op terrasjes zie je mensen met alcohol. Dan heb ik het gevoel dat iedereen ontspannen is, behalve ik. Dus Snoepje:ik voel met je mee. Goed dat je niet aan je drank behoefte toe gegeven hebtGelukkig is nu bij mij de behoefte weer gezaktFleurtje, Rot voor je dat je vandaag weer zo'n naar gevoel had, maar misschien is het inmiddels gezakt?Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ben weer terug...heerlijk uitgewaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Jòh ik lees de laatste tijd vaak dat mensen opnames hebben gehad om van hun drinken af te komen.Nu heb ik een vriendin, die vele jaren aan de coke heeft gezeten en daar netjes clean van gebleven is voor 7 jaar, toen dacht ze ook haar alcoholgebruik eens aan te pakken. En ging ook in opname, immers ze stond op met drank en ging er mee slapen. En nu...Is ze aan de drank en drugs! Want ze kwam daar enkel dealers tegen. Inmiddels ben ik van mening dat je naar die afkickplek dus echt niet moet gaan want ik heb er meer daar naartoe zien gaan die terug kwamen met meer verslavingen. Die plek heet Novadic, blijf daar alsjeblieft weg! Voor mij als toeschouwer echt een bron van ellende, ik hoop dat die andere plekken allemaal beter zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Wat was het heerlijk vandaag zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Eindelijk weer online!!! Probeer me al vanaf vanmorgen vroeg in te loggen, aantal keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar gelukkig kan ik er weer op.Bijna iedereen lekker weggeweest zo te lezen, het was er ook een super dag voor:rose:maar met het terrasjesweer blijft de verleiding groot zie ik, ook bij mij.Vandaag de 2de dag, minder trillerig, mijn huis opgeruimd, nog wat spullen verhuisd. Heb meer uit mijn handen kunnen krijgen als gister en dat voelt goed!!! Nu volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 hallo allemaalprachtig weer vandaag. de terrasjes proberen je te lokken met, kom hier neem er een, kan geen kwaad.het lijkt wel of het zo hoort, dat je zonder drank daar niet mag komen.dag 71 droog vandaag, dus bleef ik maar in de tuin met een crodino.moest ik even melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 hi lenie en Nien,Super dat jullie de stap gezet hebben.Nien, je hebt het aan je ouders vertelt. Gaan ze je steunen?Ik volg al een tijdje ditjes en datjes en zie dat er behalve problemen met ADB, ook veel mensen melden dat ze blij zijn dat ze fit zijn enz.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Walbo, dag 71 wat goed zeg. En je kent je valkuilen, dus die nog maar even uit de weg gegaan, klasse.Hi Ingri,mijn ouders gaan me steunen, zelfs even terug in het ouderlijk huis voor de eerste periode, moeder als ervaringsdeskundige weet waar ik even door moet. Gelukkig lees ik ook veel mensen die fit zijn, dat is een hele mooie motivatie voor mij om het ook te bereiken. Met vallen en opstaan, maar het kan dus wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hoi allemaal,Met een corino in de tuin is ook lekker hoor.Heb vanmiddag op een terras een grote verse jus de orange genomen.LATex een lekkere koffie.Hadden we wel verdient na een fikse wandeling van 2 uur.Wat was het heerlijk vandaag he.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 pfff...ff moeilijk.heerlijke dag gehad en nu alleen thuis.moet me even melden hier hoor...ik ben in staat om naar de snackbar te rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 het is al een hele overwinning op jezelf, Lenie,dat je het hier komt vertellen....op voorhand al actie ondernemen en niet als het te laat is...gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 dank je...pffff wel even rot nu.daarom ben ik even hier voor de afleiding.ik ga zo lekker douchen en met een grote beker chocomelk op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 als je er nu aan toe zou geven, moet je morgen weer opnieuw beginnen...en iedere keer gaat het dan zwaarder vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ik ga het niet doen...ik ga het niet doen...ik ga het niet doen....ik ga douchen..tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 hou het droog he Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goed zo Lenie,Ga maar douchen,Dat is het betere soort nat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hoop dat Lenie inderdaad is gaan douchen??? De andere weg brengt je echt nergens Lenie, echt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ik ben gaan douchen Yvonne...daarna op de bank met chocomelk.m'n dip is een heel stuk minder.ik ga nu naar bed ..lekker lezen.bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 wijfie...het was even het alleen thuis zittenmijn ene zoon is nog bij zijn pa...en de ander moet werken tot 10. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Lenie, super gedaan. Zo komt je zoon thuis en is de verleiding hopelijk nog minder groot. Ik had een sterke dag, net nog even tv gekeken met mijn moeder, terwijl die een wijntje nam. Voel me sterker dan ooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 toppie Nien!!!!ik ga lekker te bed mensen...tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 knappe koppen hier allemaal. niemand liet zich verleiden? voor jullie allemaal een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 nien hou dat gevoel vast. klasse meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Klasse Nien, je verdient een tien, ha! Vandaag ook weer een paar keer moeilijk gehad, maar ook doorgezet. En ik drink veel water, ahum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden