Spring naar bijdragen

Zondag 17 april 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

Goedeavond allemaal,
Ik ben nu aan mijn derde week ADB begonnen.
Ik heb net lekker gewandeld. Overal op terrasjes zie je mensen met alcohol.
Dan heb ik het gevoel dat iedereen ontspannen is, behalve ik. Dus Snoepje:
ik voel met je mee. Goed dat je niet aan je drank behoefte toe gegeven hebt
Gelukkig is nu bij mij de behoefte weer gezakt
Fleurtje, Rot voor je dat je vandaag weer zo'n naar gevoel had, maar misschien is het inmiddels gezakt?
Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jòh ik lees de laatste tijd vaak dat mensen opnames hebben gehad om van hun drinken af te komen.
Nu heb ik een vriendin, die vele jaren aan de coke heeft gezeten en daar netjes clean van gebleven is voor 7 jaar, toen dacht ze ook haar alcoholgebruik eens aan te pakken. En ging ook in opname, immers ze stond op met drank en ging er mee slapen.
En nu...
Is ze aan de drank en drugs! Want ze kwam daar enkel dealers tegen. :huh: Inmiddels ben ik van mening dat je naar die afkickplek dus echt niet moet gaan want ik heb er meer daar naartoe zien gaan die terug kwamen met meer verslavingen. Die plek heet Novadic, blijf daar alsjeblieft weg! Voor mij als toeschouwer echt een bron van ellende, ik hoop dat die andere plekken allemaal beter zijn. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk weer online!!! Probeer me al vanaf vanmorgen vroeg in te loggen, aantal keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar gelukkig kan ik er weer op.
Bijna iedereen lekker weggeweest zo te lezen, het was er ook een super dag voor:rose:
maar met het terrasjesweer blijft de verleiding groot zie ik, ook bij mij.
Vandaag de 2de dag, minder trillerig, mijn huis opgeruimd, nog wat spullen verhuisd. Heb meer uit mijn handen kunnen krijgen als gister en dat voelt goed!!! Nu volhouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal

prachtig weer vandaag. de terrasjes proberen je te lokken met, kom hier neem er een, kan geen kwaad.
het lijkt wel of het zo hoort, dat je zonder drank daar niet mag komen.

dag 71 droog vandaag, dus bleef ik maar in de tuin met een crodino.:D

moest ik even melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi lenie en Nien,
Super dat jullie de stap gezet hebben.
Nien, je hebt het aan je ouders vertelt. Gaan ze je steunen?
Ik volg al een tijdje ditjes en datjes en zie dat er behalve problemen met ADB, ook veel mensen melden dat ze blij zijn dat ze fit zijn enz.
Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walbo, dag 71 wat goed zeg. En je kent je valkuilen, dus die nog maar even uit de weg gegaan, klasse.

Hi Ingri,
mijn ouders gaan me steunen, zelfs even terug in het ouderlijk huis voor de eerste periode, moeder als ervaringsdeskundige weet waar ik even door moet. Gelukkig lees ik ook veel mensen die fit zijn, dat is een hele mooie motivatie voor mij om het ook te bereiken. Met vallen en opstaan, maar het kan dus wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...