fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Het enigste wat ik nu ben is 'normaal' ten opzichte van anderen in die zin dat ik het nuchter beleef zoals velen doen.Pluim voor mij en kus van de juf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Stomme pc!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Stomme pc!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Echoo!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Echo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 tweemaal marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 tweemaal marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Er scheelt echt iets aan mijn pc Gezellig Kan ik net zo goed slaapwel zeggen Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Hier nu te bed, slaap lekker allen. De derde dag weer goed doorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden