Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Rae van hier??sorry ben hier nog maar net? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Wijfie, had je niet contact met de wijkagent?Heeft je zoon nog een sleutel van je huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Wijfie, wat rot dat dat maar door gaat zeg. Ik zou het ook niet weten anders dan een nieuw slot. Klinkt heel hard, maar in jouw huis ben jij de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 luctor et emergo...Schrijf het even van je af, Wijfie. Ik blijf nog even hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 En op de lange termijn is het ook beter voor hem. Hij moet leren op eigen benen te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Lenie mooi gedicht trouwens goede manier om van je gevoel iets moois te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Moeilijk wijfie. Maar probeer toch je poot stijf te houden. Dit moet een keer stoppen!Ik gun je dat zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 oef...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ik moet er helaas vandoor. Wijfie, hou je sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: JaapLenie mooi gedicht trouwens goede manier om van je gevoel iets moois te maken. dank je...ben alleen niet helemaal met de laatste zinnen eens.lees dus nu dat het over een andere rae gaat???of toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goed zo wijfie, eigenlijk weet je de oplossing, maar die is verdomd moeilijk uit te voeren. Het blijft je zoon he.Ik moet weg, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Lenie je kan er aan blijven werken toch?Rae is een verzonnen naam. Ik geloof dat hij uit Belgie komt.Het wordt aangeraden hier niet je eigen naam te voeren. Ik weet niet of jou naam je echte is. Als je die wil veranderen dan kan je een mailtje sturen naar de moderator door linksonder op de knop vertel dit aan de moderator te drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 is dus geen lijntje naar wijfieja vanzelf werk ik er aan......teminste...doe me bestWijfie.......onwijs sterkte van mij.ken de history niet, maar toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: wijfieIk moet nu niet gaan drinken, want ik zo'n gemoedstoestand gaat dat fout, dat weet ik. Maar ook daar ben ik sterk in. Super Wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: JaapLenie je kan er aan blijven werken toch? Rae is een verzonnen naam. Ik geloof dat hij uit Belgie komt. Het wordt aangeraden hier niet je eigen naam te voeren. Ik weet niet of jou naam je echte is. Als je die wil veranderen dan kan je een mailtje sturen naar de moderator door linksonder op de knop vertel dit aan de moderator te drukken nee is niet ( helemaal) mijn eigen naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Oeps, vandaag echt zucht naar drank. Voel het zelfs in mijn mond. Effe fietsen en waterdrinken, pffffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: Lenienee is niet ( helemaal) mijn eigen naam Dacht ik al. Volgens mij heb je in het weekendpactdraadje je eigen naam gezet.? Misschien wil je dat nog aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: jan1000Oeps, vandaag echt zucht naar drank. Voel het zelfs in mijn mond. Effe fietsen en waterdrinken, pffffffff. Dat gaat over. Vervelend voor nu, maar het gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: Lenienee is niet ( helemaal) mijn eigen naam Dacht ik al. Volgens mij heb je in het weekendpactdraadje je eigen naam gezet.? Misschien wil je dat nog aanpassen? had me idd vergist...maar snel veranderd hoor.....jij bent ook snel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: Leniehad me idd vergist...maar snel veranderd hoor.....jij bent ook snel???? Het viel me op. Nu weet ik lekker jouw echte naam. Maar ik ken niemand die zo heet hoor, dus niets om je druk over te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Sterkte wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 ach..al ken je me wel.....apart he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: Lenieach..al ken je me wel..... apart he? Ja, stel dat ik je zou kennen. Wat dan? Kan toch moeilijk in mijn omgeving dan zeggen: Zeg, weet je wel dat .... op het AdB-forum zit?Maar het is wel iets om voorzichtig mee om te gaan. Alles wat je op internet zet, kan ooit bij je terugkomen. dat is voor mij een reden om hier niet in details te treden over mijn achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ik heb net lekker gegeten buiten, zonnetje, heerlijk. Maar ik begin nu een beetje onrustig te worden...Ik denk dat ik maar op zoek moet gaan naar andere hobby's...haha...om mezelf beetje bezig te houden.Even mijn gedachten verzetten..Iemand suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: Lenieach..al ken je me wel..... apart he? Ja, stel dat ik je zou kennen. Wat dan? Kan toch moeilijk in mijn omgeving dan zeggen: Zeg, weet je wel dat .... op het AdB-forum zit?Maar het is wel iets om voorzichtig mee om te gaan. Alles wat je op internet zet, kan ooit bij je terugkomen. dat is voor mij een reden om hier niet in details te treden over mijn achtergrond. ach en anders maar wel.weet je het kan me niet zoveel meer boeien.maar 'k blijf nu toch wel bij Lenie....en stiekum hopend dat niemand mijn honden herkend ....niet bij nagedacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden