Aicha Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ik ben op dit moment bezig om dronken te worden. Het lukt niet zo goed dus is het maar beter om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Aicha, mag ik je een glas water aanbieden? Voor het lekkere.Nu niet bang zijn voor morgen. Dat komt wel. En die kater gaat zonder bier ook wel over.Heb je nog veel bier dat je op wil drinken? Acht halve liters kon ik prima op slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Je zegt het zelf al. Goeie ideeën heb je toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 lekker slapen Aicha en morgen de eerste niet nemen, komt goed! kom je je even melden morgen meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 en dat niet dronken kunnen worden ken ik ook, met kerst zoveel gezopen, en niet dronken drank is het niet mer voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Aicha weer weg? hoop dat ze een beetje kan slapen, depressie is iets vreselijks, ik zelf slik adga ook maar eens proberen te slapen, kan gelukkig morgen uitslapen, hoef pas laat te beginnenwelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Welterusten Gaby en Aicha en Sha en Jane en iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Lieve Gaby kan ook morgen uitslapen. Morgen nieuwe dag nieuw begin:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 kijk dat scheelt alweer Aicha , morgen gewoon weer verder! ik heb alle vertrouwen in je! hoop dat je lekker slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden