fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Drie flessen wijn???????????????? Tjeeses Rae, hoe begin je aan zoiets? Een vierde? Waarom? Smaken doet het vast niet meer. Dronken moet je vast al zijn..Ik was vast al dood. En ik gebruik het woord vast wel heel veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dacht dat ik ff 'fleur op mijn balkondraadje' las..gadversamme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Geef nou maar toe Fleur. Jij wilt best op het balkonnetje van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: igorheb je een ui doorgeslikt? je ziet zo rood Toch vind ik je liefff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 en dan iedereen maar kijken hoe fleurig het eruit ziet daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Als wij iets leuk maken, dan noemen wij dat opfleuren.ABN, Algemeen beschaafd Nederlands.Ik zat vlaamse worden te zoeken.Wat lees ik. Een flessenopener of kurkentrekker heet een aftrekker.Kijk dat zien wij toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 :D Nou niet overdrijven MupsVolgens mij is ie de twintig al gepasseerd zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ouwe bokken en jonge blaadjes.Een oud verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Wordt een vouwcaravan (Ned./Eng.) in het Vlaams een plooiwagen genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Oh wij kennen dat best hoor soothe..ABN..Ah en nen aftrekker heeft wel drie betekenissen. Zo zie je maar. Wij belgen houden het graag simpel. Op die manier moeten we maar één woord leren om het drie keer te kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D Nou niet overdrijven Mups Volgens mij is ie de twintig al gepasseerd zenne Ah oke', jij bent kritisch. Dat kan natuurlijk ook omdat jij veel te bieden hebt. Ik ben altijd al blij als een man zn eigen gebit nog heeft. Meer wensen heb ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nog nooit van een plooiwagen gehoord. Ook niet echt van nen vouwcaravan.Tuttefrut afrijstrottenetsloeffenetc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Mooi MarcHeb jij ook een regenscherm.Door de hugenoten, zitten wij met al dat Frans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 :D gekke kip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D gekke kip! Dat vind Soothe denk ik niet zo leuk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ajuus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Je weet best dat ik het op jou had deugniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Salut?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Gelukkig kan ik tegen een geintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 slaap lekker Primula ik laat je morgen weten, wat ik gekocht heb , tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 oke paasdagen droog doorkomenmo ochten werken, s'middags naar de bibliotheek, paar leuke boeken scoren, naar het tuincentrum, plantjes kopen, supermarkt met ontwijken van het drankenpad, vroeg naar bed, en dan nog iets bedenken voor zaterdag en zondag, nu ja, positief blijven, wie weet wat er nog op m'n pad komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik ga afsluiten en ook lekker mn bed opzoeken,. welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goed neiuws toch ergens. kwam deze 1,5 liter fles chaudfontaine tegen hier. Ben ik me nu als een pasgeboren kind aan 't laven. Halfweg nu, maar... er staat er nog eentje naast. Heilig principe dat ik niet rook als ik niet drink, doorbreek ik effie. Uiteindelijk ben ik onder invloed, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nog snel even dit:Zette even de TV aan.Bij Paul en Witteman komt zo Mariette Wijne.Zie boekendraadje!!Ik neem het op. Naar Bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 bedankt Primula. Ik ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden