Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJij jut je zoon gewoon graag op . Bandiet!! Vind ik inderdaad heel leuk. Weet je, hij word nooit boos, maar dan wel. En daarna lachen we er samen om hoor. Van mij kan het wel hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Nog even voor MUpke >>>>>>>>>>>>>>Kreeg een smile op mijn gezicht. Sammy is 60 jaar en een vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hoi Fibo. Ik kijk nooit muzieklinkjes hier. Is daar niet een apart draadje voor? Ik wil je er niet mee wegjagen hoor, maar dan weet je even dat ik je wel gelezen heb maar er niks mee doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Is goed Sammy. Kan beide zijn toch met jouw naam? Het maakt ook niet uit verder, maar ik wilde het toch graag weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Was ik ook al ff aan het denken sowhat maar de reportage ging niet over de feiten die hij pleegde maar over het gevangenissysteem in België. Niet meer of minder.Hmm ga er nog eens over nadenken. Ergens moet er toch iets te vinden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Is je zus nog steeds met die man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Yep...ze wonen officieel samen nu.Blijkt dat ie af en toe nogal agressief uit de hoek komt. Niet dat hij haar slaat maar dat hij tegen de deur stampt enzo.De meisjes (mijn zus heeft twee dochters uit een vorige relatie) mogen bv plots geen vriendje hebben tot hun 18j. Mijn zus gaat daar niet in mee...Al een geluk.Ik hoop dat ik hem nooit ontmoeten moet. Zat er al tegen in ons eerste telefoongesprek dus dat komt niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Nou, het klinkt ook niet bepaald als iemand die je graag binnenhaalt in je familie. En jouw zus weet van deze geschiedenis? Je zult je zorgen maken om haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Soit zal blij zijn dat diene vertrekt. Iedereen verdient een tweede kans maaaaaaaar liever toch maar niet in mijn familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Zij zei dat ie een paar overvallen had gepleegd. Ik had al zoiets van 'euhmm 17 jaar in de gevangenis voor een paar overvallen?' Denk wel dat ze het weet maar niet zeggen wil.Als ie zichzelf heeft gebeterd kan ik dat begrijpen natuurlijk. Ze gelooft heilig in al het goede..beetje op het naïeve af.Hij komt ook heeel intelligent over. Ook in die reportage maaaaaar hmmmm hoogbegaafden zijn ook dikwijls sociaal gehandicapt toch? Dat zie je meer niet..Ik vertrouw hem voor geen bal en zou graag willen dat ie verdwijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Zoekt er iemand een vriendje? :D Ik heb er eentje in de aanbieding :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik zoek een vriendje. Heb zelfs een beetje lentekriebels van iemand. :$Maar Fleur, jouw zus vind het wel acceptabel dat hij een paar overvallen gepleegd heeft? Strange. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Tja mijn zus...veel te groot hart die meid. Waarom heeft iedereen hier lentekriebels? Dat is niet goed hé...zo blijf ik de eeuwige vrijgezel..vertel vertel vertel Zijn het kleine vlindertjes of grote golven? Is ie mooi? Attent? Knap? Heeft hij ook een oogje op jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hé, voor lentekriebels moet je hier zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik spreek hem niet zo vaak. Soms op het werk. Het is een beetje een politieke bobo dus hij zit meestal in Den Haag. Dat is een beetje ver hier uit de buurt Maar ik vind hem schattig. En hij lacht altijd als ik hem zie. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik loop door 't stad en ik ga dood aan lentekriebels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Jij ook al Rae? Waar gaat de wereld naartoe zonder Fleur?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: RaeHé, voor lentekriebels moet je hier zijn. Vertel es Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJij ook al Rae? Waar gaat de wereld naartoe zonder Fleur?? Ach liefje, je weet wel dat ik van jou ook de kriebels krijg toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 oooooooh megaschattig Mups!Ik zie je er al staan...kwijl op je kin...tong half uit je mond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Volgens mij heeft Rae eerder last van pollen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Je moet actie ondernemen hé Mups.. Met de wimpers knipperen..koekje aanbieden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Rae, heb je hooikoorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJe moet actie ondernemen hé Mups.. Met de wimpers knipperen..koekje aanbieden.. Jaja, maar het duurt nu alweer 4 weken voordat hij weer bij ons op het werk komt. Tenminste, dat denk ik. Afgelopen woensdag stond ie zomaar onverwachts voor mn neus. :$ Gelukkig zag ik er toen op mn allerbest uit. Ik vond hem al een hele tijd erg leuk. Maar toen wist ik nog niet wie hij was. Ik wist zn naam en wat hij nu voor werk doet. Maar omdat ik hem zo leuk ging vinden ging ik hem googelen. En zag op LinkedIn zijn profiel met zn carriere. Jeetje, veel te hoog gegrepen voor iemand als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden