Spring naar bijdragen

zaterdag 23 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yep...ze wonen officieel samen nu.
Blijkt dat ie af en toe nogal agressief uit de hoek komt. Niet dat hij haar slaat maar dat hij tegen de deur stampt enzo.
De meisjes (mijn zus heeft twee dochters uit een vorige relatie) mogen bv plots geen vriendje hebben tot hun 18j. Mijn zus gaat daar niet in mee...Al een geluk.
Ik hoop dat ik hem nooit ontmoeten moet. Zat er al tegen in ons eerste telefoongesprek dus dat komt niet goed ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zij zei dat ie een paar overvallen had gepleegd. Ik had al zoiets van 'euhmm 17 jaar in de gevangenis voor een paar overvallen?' Denk wel dat ze het weet maar niet zeggen wil.
Als ie zichzelf heeft gebeterd kan ik dat begrijpen natuurlijk. Ze gelooft heilig in al het goede..
beetje op het naïeve af.
Hij komt ook heeel intelligent over. Ook in die reportage maaaaaar hmmmm hoogbegaafden zijn ook dikwijls sociaal gehandicapt toch? Dat zie je meer niet..
Ik vertrouw hem voor geen bal en zou graag willen dat ie verdwijnt :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja mijn zus...veel te groot hart die meid.

Waarom heeft iedereen hier lentekriebels? :angry:
Dat is niet goed hé...zo blijf ik de eeuwige vrijgezel..
vertel :D vertel :D vertel :D
Zijn het kleine vlindertjes of grote golven? Is ie mooi? Attent? Knap? Heeft hij ook een oogje op jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Je moet actie ondernemen hé Mups.. Met de wimpers knipperen..koekje aanbieden..

Jaja, maar het duurt nu alweer 4 weken voordat hij weer bij ons op het werk komt. Tenminste, dat denk ik. Afgelopen woensdag stond ie zomaar onverwachts voor mn neus. :$ Gelukkig zag ik er toen op mn allerbest uit.

Ik vond hem al een hele tijd erg leuk. Maar toen wist ik nog niet wie hij was. Ik wist zn naam en wat hij nu voor werk doet. Maar omdat ik hem zo leuk ging vinden ging ik hem googelen. En zag op LinkedIn zijn profiel met zn carriere. Jeetje, veel te hoog gegrepen voor iemand als ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...