Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Dag Fleur! Nog steeds nuchter hier. (oef). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Echt??? :D :heart: :heart: Superknap van je!!! Wow je hebt net mijn dag gemaakt denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Je bent toch niet aan t fabuleren hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Nee hoor fleur. Ik fabeleer (niet fabuleer!) enkel op de domino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Pietje precies! jakkediejaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 @Rae,'k wil niet de piet lut uithangen, maar 'fabeleren' is geen correct Nederlands woord.Ach, waar maak 'k me druk om. Alsof mijn Nederlands zo goed is. 'k ben zelfs lichtelijk dyslectisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ik maak ook graag mijn eigen woordjes..zo zeg ik dedderedon in plaats van donsdeken. Mijn eigen vlaams/franse versieZal de rijst eens in de pot gooien se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Pas toen ik het woord fabeleerde herinnerde ik me dat fabuleren allicht een correct nederlands woord is. Maar, als het Rae is tegen den dikken van Dale, dan zet ik hem naast me terwijl ik 2 kilo mosseltjes eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Daar gaat ie weer met zijn mosselen!Wist je dat daar zo van die vieze tongetjes inzitten..smerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 1 - 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 0 - 1Een echte vlaming eet graag mosselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Nee nen echte vlaming eet frietjes. Zo jong nog hé...zo jong nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Moet er ff vandoor..eten staat op het vuur.Je hebt het goed gedaan vandaag Rae!Dikke kus voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Mosselen met frietjes :angry:Craving!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 'k ben niet zo kapot van mosselen. 'k vind 't ook een risicovol voeder. Er hoeft er maar één niet al te vers te zijn en je brengt de komende 24 tot 48 uur op de porseleinen pot door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Nog nooit meegemaakt, Gunn. Maar ja, ik woon dan ook aan de kust. Verser dan de vismijn in zeebrugge kan het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 'k trap het af. Eindje met de fiets gaan rijden. Toedeloe o/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Houtje: bedankt voor de tip over de vergoeding door ziektekostenverzekeraars. Ik hoef daar geen gebruik van te maken, omdat ik al maanden niet meer rook en ook al heeeel lang geen pleisters meer gebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 'k moet nog steeds wat koken, maar 'k weet niet wat. 'k heb nog een bloemkooltje in de koelkast. Rijst en pasta heb 'k altijd in huis. Genoeg tomaten in blik en pakken gezeefde tomaten ook. 'k heb geen vers vlees in huis, enkelt ham in blik en corned beef. Kan ik met die ingredienten wat leuks doen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goeie avond met z'n allen.Hier een gezellige dag gehad met Igor en het beestenspul. Ja Puck schrok zich kapot toen die twee honden van Igor binnen kwamen, gos wat ging ze tekeer.ja eentje van Igor is een lieve goeierd, daar durfde Puck later wel een beetje aan te snuffelen, maar er was een harig koekiemonster die niet te vertrouwen was vond Puck.Maar alles is goed gegaan en toen de rust was weergekeerd, slaakte Puck een zucht en heeft 2 uur op mijn schoot liggen pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Gunn corned beef kun je lekker bakken. Uitje er door, mmmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Dag Bolletje, leuk om te horen dat je een gezellige dag hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ja bezoek is vaak leuk, zeker als er dieren bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ja, en mensen die van dieren houden zijn vaak erg aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Helemaal mee eens Erik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden