Gast Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Gòh jullie maken me nieuwsgierig naar die nieuwe Nick Gisteren een super goede 1e paasdag gehad! Lekker lopen rommelmarkten met een goede vriendin en haar kersverse vrouw, lekker in de tuin gezeten en flink wat bijgebabbeld. Even een momentje gehad dat ik trek had in een drankje, maar ik leer mijn zwakheden inmiddels kennen, ik had blijkbaar honger dus om elf uur nog maar een piza in de oven gestoken en de trek verdween abrupt.Vandaag lekker op het gemak eens een toerke door Nederland maken en daarna lekker thuis genieten van het feit dat ik dat allemaal kan doen. Vorig jaar zijn alle feestdagen aan me voorbij gevlogen omdat ik altijd moest werken, daardoor geniet ik er nu geloof ik des te meer van.
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Goedemiddag! Even naar binnen gevlucht om te eten en omdat het nu wel erg warm is in de zon. Het 1e half uurtje had ik me nog niet ingesmeerd maar dat was niet zo slim van me. Het gaat snel luitjes. Smeren dus! Nu even zoeken naar een nick die begint met een T en erop eindigt. Hopelijk zijn er niet pagina's vol met T's.
Lenie Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 zo he he...klaar ( bijna)straks ga ik naar mijn vriendin...lekker die Roti maken.ik vind het niets erg want het is toch veul te warm op het balkon.de kilometers zitten er weer op, dus gaan met die banaan!!!ik het er zin an!!
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Geniet van jullie dag kippetjes/haantjesMups
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeNu even zoeken naar een nick die begint met een T en erop eindigt. Hopelijk zijn er niet pagina's vol met T's. Gevonden!
Nien Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Goeie middag allemaal,Kom me even snel melden. Gister super gegaan. Vandaag hopelijk weer zo'n goeie dag. Vandaag een bbq afgezegd omdat ik weet dat daar veel gedronken word en dat voor mij nu niet handig is. Stap zo in mijn bloedhete auto naar huis, lang leve de airco, wel handig als je er twee uur in moet zitten. Daarna met een vriendinnetje afgesproken, mezelf bezig houden. Blondie en mupke, petje af hoor!!!
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Jij ook genieten Fleurtje van me. Wat ga je doen?
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Ik volg je niet Nien. Petje af? Wat hebben Blondie en ik voor bijzonders gedaan?
Lenie Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 @ Fleurtje... over kippetjes gesproken.weet jij hoe je 2 halve haantjes aan elkaar zet?
Lenie Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk volg je niet Lenie. Petje af? Wat hebben Blondie en ik voor bijzonders gedaan? hoezo niet??wat snap je niet?
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Hallo lieverds, ik heb de dagelijkse song van Marc nog niet gezien, daarom spring ik effie voor hem in. Of .. in mijn wereldje: Eternal Sunshine of the Spotless Mind.Liefs allen. Rae.
Nien Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Jullie droogstand... Of heb ik te snel gelezen en alles door elkaar gegooid. Misschien teveel hersencellen dood gedronken de laatste maanden
blondie6173 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Die eerste laten staan, dan kom jij er ook wel;)
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 quote: Originally posted by: Leniewat snap je niet? Nee sorry, had Nien moeten staan. Ik pas het nog wel even aan.
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 De warmte ja.Ik haal jullie wel vaker door elkaar. Ong. tegelijk hier gekomen en qua klank lijken jullie namen ook nog op elkaar. Ik ben weer weg.
ekstertje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Yep...de nick met de T en T gemist....Terugkomen nu!
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Jij bent een snelle Mups! Op één twee drie geraden.Ok het begint met een T dan een Rollade, nog een Upsiedupsie en dan nog een T
fleurtje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Twee halve haantjes aan elkaar zetten?? Met lijm??
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJij bent een snelle Mups! Op één twee drie geraden. Niks geraden. Gewoon even kijken in de namenlijst bij de T. Dat zijn er niet zoveel.
ekstertje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Vermoede al zoiets met die T en T:o Al had zij/hij ook TuuT, ToeT, TeuT, TieT, TesT, etc. kunnen heten:PMaar nu word ik mèlig en ga ik onzin uitkramen, time to go:DWaarschijnlijk heb ik last van de zon...Doei!
Lenie Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 nee met kippe "boutjes" hihihiflauw...word melig van die warmte..
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Geplaatst 25 april 2011 Aaaaaaaaandacht Iemand wat aandacht over voor mij? Gewoon effie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden