Spring naar bijdragen

maandag 25-4-2011


igor

Aanbevolen berichten

Gòh jullie maken me nieuwsgierig naar die nieuwe Nick :D
Gisteren een super goede 1e paasdag gehad! Lekker lopen rommelmarkten met een goede vriendin en haar kersverse vrouw, lekker in de tuin gezeten en flink wat bijgebabbeld. Even een momentje gehad dat ik trek had in een drankje, maar ik leer mijn zwakheden inmiddels kennen, ik had blijkbaar honger dus om elf uur nog maar een piza in de oven gestoken en de trek verdween abrupt.

Vandaag lekker op het gemak eens een toerke door Nederland maken en daarna lekker thuis genieten van het feit dat ik dat allemaal kan doen. :D Vorig jaar zijn alle feestdagen aan me voorbij gevlogen omdat ik altijd moest werken, daardoor geniet ik er nu geloof ik des te meer van. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemiddag! B)
Even naar binnen gevlucht om te eten en omdat het nu wel erg warm is in de zon. Het 1e half uurtje had ik me nog niet ingesmeerd maar dat was niet zo slim van me. Het gaat snel luitjes. :rose: Smeren dus!



Nu even zoeken naar een nick die begint met een T en erop eindigt. Hopelijk zijn er niet pagina's vol met T's. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,
Kom me even snel melden. Gister super gegaan. Vandaag hopelijk weer zo'n goeie dag. Vandaag een bbq afgezegd omdat ik weet dat daar veel gedronken word en dat voor mij nu niet handig is. Stap zo in mijn bloedhete auto naar huis, lang leve de airco, wel handig als je er twee uur in moet zitten. Daarna met een vriendinnetje afgesproken, mezelf bezig houden.
Blondie en mupke, petje af hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...