Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 jawel....ben weer kalm, maar niet kalm genoeg om te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oke ik hoop dat je niet teveel schikt van je zelf of wat is gebeurd. Snel achter je laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 nee hoor, ben het gewent.alleen nu zonder drank....das heul wat aars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oke. Dat is dan eigenlijk een vooruitgang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 grmpffffffff.... ook toestanden met ex ''grappige'' is dat ik nu een keer degene ben die rustig bleef, dankzij pammetjes en geen drank, maakte hem enkel kwader hihi ,maar man wat zou ik graag een borrel en een peuk willen nu, maar is het niet waard, ga lekker slapen, en proberen het achter me te laten, alles komt best goed uiteindelijk, en dat ik dat nu zo kan denken, komt door mijn nuchterheid, dus die ga ik niet verpesten, is maar een gedachteLenie Sterkte, en iedereen slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 1e dag weer he...vind mezelf stoer..het is dat ik het niet in huis had hoor..maar anders???( mag niet schelden dus doe het zo)...."SCHELD" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Lenie je bent hartstikke stoer hoop dat je wat kunt slapen, niets is het waard om jou wakker te houden, zegt ze wijs, haha voor mij de eerste keer,maar wel een mega overwinning voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hij komt morgen alde Scherpschutterleuk he !Hoop dat ik goed slaap ben ben ik morgen lekker fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ga te bed.....toch wel met een cocktailtje....anders gaat het niet lukken.truste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 00.47.....laatste bericht.welterusten....slaap lekker en tot morgen! ( straks) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden