Spring naar bijdragen

Zondag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snelle Fleur :D

Ben jij ook nog zo moe? Pfff...
Ik zou zo kunnen gaan slapen maar ben geen mens meer als ik dat doe. Dochter heeft ergens in jakkamakka een danswedstrijd. Waarom ze er zo vroeg aan beginnen? Sla me dood!
Dit is toch geen uur???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ons zo al zitten nu..Samen aan de ontbijttafel..haren op halfzeven :D..ik aan het knorren en jij in de weer met het ontbijt. Hondje dat komt likken aan mijn tenen. Ik die er niet tegen kan en voeten dan maar optrek. Manneke dat boven nog ligt te snurken (zijn bij jou thuis hé, hier ligt er niets te knorren).
Igor in de douche, kan niet zingen die meid :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ook nog half te gapen hoor Fleur... bakske koffie doet dan wonderen... maar ja dat lust jij niet :$
Inderdaad... soms idioot vroeg... weet nog dat jongste indertijd op turnen zat... moest je om negen uur smorgens al aanwezig zijn en was ook een flink eind uit de buurt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D :D
Net mijn profiel bekeken..staat er niet op vermeld dus het had gekunnen ;) maar het is niet..

Vandaag ben ik samen met mijn maatje Teveel, stipt en exact, twee maanden droog. Dat zijn 61 dagen..ook een hele boel minuten en nog meer seconden :D
Nu volgt de evaluatie. Een goede werkkracht doet dat nu eenmaal. Ik moet eens alles neerzetten..ben er nog niet uit. Is best spannend om er achter te komen hoe het voor mijn maatje aanvoelt nu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D :D :D

Daar hou ik nu van se :D :D..cadeautjes bestaande uit hartjes, zonnetjes, lachebekjes en bloemmetjes :D :D

Dank je wel!

Ik dacht eerst onze evaluatie privé te houden maar ik denk dat iedereen er wel iets kan uitpikken. Teveel moet dit natuurlijk voor zichzelf bepalen.
Toen Teveel en ik startten aan het pact was het nooit met de intentie volledig te stoppen op termijn. Velen weten dat ik eerder minderen wou. Een droge periode was noodzakelijk.
Ik wil met mijn evaluatie geen discussie opstarten. Het liefste dat ik zou willen is dat als mensen reageren dit met een open mind doen. Niet zichzelf projecteren op mijn situatie maar mijn situatie zien als mijn situatie. Mijn bevindingen en twijfels objectief benaderen.
Anderzijds wil ik ook minderaars horen. Zij die willen natuurlijk. Ik weet wat stoppers bezighoudt, ik wil weten welk patroon minderaars volgen. Hoe ze het ervaren etc.

Maar dit is niet voor nu :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...