Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Voor alle lieve mensen hier (soothe gaf me de inspiratie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik heb er geen moeite meegewoon goed blijven kijkenAlles zit erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: SootheSpud 21 uur16 Kikkertjes in de diepvries. Ik snap nog steeds niet en schaam me wrs rot als ik m wel snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Die kikkers Marjo? Ik nie snap nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Bor, heb jij een laptop in de kliniek? dat is wel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Spud, er werd door iemand gezegd dat een ziek kikkertjein de diepvries pijnloos doodgaat.Misschien wel, misschien niet.Ik persoonlijk zou niet levend in de diepvries willen.Misschien ben ik een beetje pathetisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: SpudDie kikkers Marjo? Ik nie snap nie Nope!Ik ga opslomen...Kan mij die kikkers schelenBehalve dat ze mooi kwaken enzoSoothe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Captain Iglo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Nou moet jij "Gna" zeggen..Ja the Captain...Zal wel geen nachtdienst hebben Trust mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 :$ stom Bor dacht dat je weer terug was, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: SootheSpud, er werd door iemand gezegd dat een ziek kikkertje in de diepvries pijnloos doodgaat. Misschien wel, misschien niet. Ik persoonlijk zou niet levend in de diepvries willen. Misschien ben ik een beetje pathetisch. Het is wetenschappelijk bewezen dat onderkoeling een humane doodstraf is. Dus why not? Maar ik zou dan verkiezen tot Ether, vrij te krijgen in België in Ned niet helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hele fijne dromen iedereen en ik kan helaas mijn slaapnummer niet vinden. Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Tsja België..Mooi!Kun je net zo goedin Friesland gaan zittenAfsluitdijk bombarderen ende grenzen bewaken..Lang leve Grutte Pier!Dag Spuddke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Belgie is leuker! Msnen nog of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Als kok was ik ook niet diervriendelijk bezigbedenk ik me nu.Het levend koken van kreeften, opdat ze rood worden.Het levend doormidden snijden voor de bisque d'homard en in de hete oliemet cayennepeper.Het afmaken van forellen voor truite au bleu.Zo uit het bassin.Het is een wrede wereld.Trusten allen. Niet van dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Je bent er nooitIk sta altijd open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 That's life SootheGister ging er weer een dierbare doodEn ik ben er nog met een nieuwe liefZo gaat het dusKoken die kreeften! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ook het stukje gehakt op mijn bord heeft geleden dus ik maak me niet meer zo boos over het feit dat mensen koken voor het mooie zicht. En buiten dat heb ik ook eens kreeft gegeten, blijkbaar nam mijn beste vriend dat serieus die kreeft was niet rood.Ik heb ervan gegeten maar echt lekker vond ik het niet hoor.Kikkerbillen smaken naar kipfilet, dus waarom moeten we die dieren de poten afhaken omdat ze zo geweldig naar kip smaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Okidoki ben er weg van met mijn grote mond. Fijne aaf nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 jongens ik ga slapen, morgenochtend werken, s'middags zakelijk gesprek, dan vrij (kikkervisjes zoeken en dan sávonds weer werken, geen verkeerd dagje dus, en ik begin hem nuchter, en dat is toch wel hel mooiste cadeau slaap lekker allemaal, en een ieder bedankt voor zijn/haar advies en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Sa ist mar krekt!Ik ook SpudTot een latere wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Gaby//Goed bezig!Trust (aanpassing; De "D" vergeten//Duuh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden