fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Kom maar heel even binnenwippen..ben zoooooooo moe Heb maar in de rapte alles gelezen dus ben ook weer alles vergeten.Geen evaluatie vandaag. Heb er geen zin in..maar ik ben er wel uit...denk ik Niets, gedronken? (moet er een komma tussenzetten anders klopt het niet, nu ja dan klopt het ook maar wilt het niet zeggen wat ik bedoel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Gaby is echt een gekkerd Gaat ze kikkertjes vangen :D. Ik zie haar al lopen met haar netje in den donkere Sorry Gaby..levendige fantasie ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ja nou wordt ie fraai!!!!Ik zit verdorie de hele dag hier te wachten op jouw evaluatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik hou ook van jou schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Duik hier ook mn mandje in.Kids weer terug en fijn weer in hun eigen bedjes...Aardig opgeschoten in mn tuin,morgen weer verder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hoe kan ik nou boos op je blijven als je zo tegen me praat? (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Knorpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Oesje :$Ik heb niets gezegd...nee was ik niet...alterego...zwijg jij alterego ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 twee keer is ook weer teveel van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeKnorpot Dat was zeker tegen Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Blondie vangt geen kikkertjes maar mannetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hela daar forumluitjes. Fleurie en Teveel, zo'n geschenk dat jullie jezelf gegeven hebben. Heb het niet zo op slingers maar wel op respect en dat hebben jullie. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeBlondie vangt geen kikkertjes maar mannetjes Misschien kan ze voor ons dan een keer een workshop organiseren. Ik ben zo'n kneus in dat soort zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Wat ik kan kan een ander ook Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Workshop: Hoe vang je een man?Met stroop natuurlijk :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Vorige week zei je nog: met koekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 geen evaluatie Fleur? houden we tegoed was weer eens wat te voorbarig, het is al donker hier, dus dat wordt niets, morgen dan maar, slootje dichtbij, emmertje mee, en dus niet meteen in m'n vijver, alweer een nieuwe hobby gaat de goede kant op, zeg ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 BLijf me steunen fleur, ik heb het onlangs verknald maar nu ga ik een droge periode tegemoet. Ik heb genoten van je appreciatie, in die zin dat het mijn gedachtengang bleef beïnvloeden in goede zin. Nu heb ik stevige beslissingen genomen en is drank buitengesloten. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik moet echt naar bed .Vanmorgen al zo vroeg op en morgen weer en de dag erna en erna en erna en erna en dan niet meer want dan is het weekend Dank je wel Rae en natuurlijk ook alle anderen voor de superfijne felicitaties Mups: soms ben je echt gewoon hilarisch . Als een man daar niet voor valt is ie niet goed bij zijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 wat lees ik? workshop hoe vang ik een man? en het vervolg; hoe houdt ik hem wanneer start de inschrijving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Lieve borrie Gaby: komt er nog aan hoor Mups: koekjes met stroop hé Rae toch..Je bent een tustiewustieknulledropje . Komt wel goed..stapje per stapje. Heb je gemist de afgelopen dagen Slaap wel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 (lig ik toch ff in een deuk om die workshop zeg :D ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 slaap lekker Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Idem dito borretje Slaap zacht gekkerds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden