Dappere Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Goedemorgen,Ik ben de eerste vandaag. Wacht op jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Goeiemorgen Dappere... Geen koffie en thee??? Had je best even kunnen zetten in die tussentijd . Affijn.... koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken.... cola en jus in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Koffie is reeds gezet.Vandaag wederom een lekkere dag.Ik was vroeg op. Mijn vrouw is zeer vervelend tegen me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hm, das niet leuk. Is de dat voortdurend of gewooen nu even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Dit is de laatste keer dat ik zo vroeg opsta in een weekend Om wakker te worden een snicker met colaGoedemorgen btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Wat zijn jullie stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 goede morgen fleur ,yvonne en dappere. vervelend dappere gaat dat nog wel goed bij jullie? en fleur niet gaan klagen als de kleedjes niet meer passen hé cola met snickers en tussen de middag zeker zo'n afslank reep yvonne zo vroeg? ga je wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 wie is er nu stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Snelle suikers Igor Zo kan ik dadelijk in de poets vliegen. Gisteren kwamen de buren wat pasta en soep brengen en durfde ze niet binnenlaten.Bij de buren kan je namelijk van de grond eten, zo proper. Ik ben geen poetskoningin en nu had ik net een week niets gedaan zeg..Voelde wel lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Volgens mij zijn vonneke en dappere achter de pc in slaap gevallen. Liggen vast met hun hoofd tussen de boterhammen te kwijlen op de kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 fleur ik ken het maar als ik nou zeg dat hier een doos zeebanket en litersssss cola staat en 2 dozen met ijsjes staat (en nog veeeel meer) kom je dan straks ook bij mij poetsen? yvonne heeft het gisteren niet af gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Goedemorgen mensen,Alleerst, 'k heb volstrekt niet geslapen vannacht. 'k kon de slaap niet vatten. En maar woelen, woelen, woelen... Bah, 'k ben niet opgewekt. En 'k ga ook zeker weer terug naar bed na 't ontbijt. Rijstwafels met aardbeienjam en een kop groene thee. Nou vooruit, dat maakt me toch weer een beetje vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Heb jij een eetstoornis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 jakkie als het maar niet op het toetsenbord loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 kwam dat omdat je niet kon kiezen Gun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Je bent geminderd toch Gunn? Misschien dat het daaraan ligt. De eerste nachten kon ik ook bijna de slaap niet vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 @igor,Oh neen, lol, dat was 't niet. 'k kan ook niet echt duiden wat 't wél was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 dan ga je zo toch even lekker in het zonnetje een dutje doen. krijg je meteen een gezond kleurtje en gratis vitamientjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 yvonne is de douche vrij? ik moet een beetje opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Goeiemorgen luitjes. Sorry, was niet in slaap gevallen, maar was even een pafke doen, koffie inschenken en met het hondje knuffelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 'k ga even wat eten, mensen. En daarna weer even rusten. Echt, 'k moet een paar uurtjes slaap hebben! 'k meld me in de loop van middag wel weer. Tot dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Pffff. nu al Igor? Maar oke, je mag de douche hebben.... no problem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik ga mezelf een stamp onder mijn kont geven dadelijk. Als ik nu al begin met poetsen, kan ik ook nog wat genieten van de zon. Pffffff...ben zo lui...geen ochtendmens....Vonneke is de kwijl aan het wegvegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Lekker slapen dan nog even Gunn ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Oeps :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden