Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 1 - 0 voor Barcelona, hihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Je had de vraag niet op een scherper moment kunnen stellen Bor... moest ff opstaan en gaan kijken op het scherm... en op dat moment viel het doelpunt... Barcelona is je vast hartstikke dankbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeJa, jij kan het toch horen? Dan wil je vast wel even voor mij kijken naar de stand, Von? Thnx.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Ik zie net op mijn facebookpagina een foto staan van een kindje (jongetje) met een blikje Jupiler in zijn handen. Daaronder staat 'mannen weten waarom'. Slaat toch op niets? Ik wist ook waarom Misschien moet ik een rechtszaak spannen op grond van discriminatie dan heb ik tenminste nog iets gewonnen aan dat merk . Mannen weten waarom...Poeh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeEn hoeveelste minuut? Ja, halloooooo... ergens begin tweede helft hoor, hihi. De volgende keer dat ik opsta (over een minuut of zo) is het om een pafke te gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk zie net op mijn facebookpagina een foto staan van een kindje (jongetje) met een blikje Jupiler in zijn handen. Daaronder staat 'mannen weten waarom'. Slaat toch op niets? Ik wist ook waarom Misschien moet ik een rechtszaak spannen op grond van discriminatie dan heb ik tenminste nog iets gewonnen aan dat merk . Mannen weten waarom...Poeh!! Hihi, je weet al dat ik van je hou he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Voetbal..Poeh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 een leeg blikje natuurlijk. Is best wel een grappige foto (van kindje collega). Ik til er niet aan..De headliner van Jupiler stoort me dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 uhhh, ja.. voetbal.. puh... en inderdaad , er zijn twee doelen , dus twee keer puh.. en nu ga ik ff roken... duurt maar een minuut of twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Nou dan slurp jij wel heel hard aan die sigaret van je von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Alleen maar om te zien of er lekkere stukken tussenzaten borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 pc doet het weer dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Hihi... kan ik heel snel hoor Fleur.. Ennu Bor, tis gelijk... ergens 15 minuten in de tweede helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjepc doet het weer dubbel Wooooow alweer dubbel... gaat het wel goed daar Fleur... al die lekkere stukken ook nog eens dubbel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Lag je te kwijlen op het toetsenbord Sowhat?? Ja hé..ja hé..viespeukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 T is niet dat ik ze zie vonneke Kunnen beter een keer naakt voetballen. Zien we direkt van waar de wind waait .Ja ik weet het...heb dat cadeautje van igor waarschijnlijk nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Gadverdekke!!!Het houdt niet op..teken dat ik naar bed moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Volgens mij heeft Ronaldo met zo'n njammie lichaam maar een klein karakolleke..Waarschijnlijk moet ik dan een vergrootglas op mijn scherm zetten.Ik zou weten waar ik kijken moet Dinah. Maar waarschijnlijk is het na een tijdje weer net zo saai.Je hebt zo van die vrouwen die in lingerie spelen toch? Nou..mag ook eens een keertje wat lekkers voor de vrouwen te zien zijn.Niet dat het mooi is maar gewoon om het eerlijk te verdelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Pfffffffffff... ik ga slapen...pc doet echt lomp Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtje T is niet dat ik ze zie vonneke Kunnen beter een keer naakt voetballen. Zien we direkt van waar de wind waait . Ja ik weet het...heb dat cadeautje van igor waarschijnlijk nodig Wahoeeeeeeeee Fleur, alsjeblieft, al dat gezwengel naakt, hahahaha. Bespaar me het ... dan pies ik in mijn broekske van het lachen.. En dat k'dootje van Igor... zou wel eens heel iets anders kunnen zijn.. Ik heb Kees trouwens nog niet horen mopperen op de scheids... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjePfffffffffff... ik ga slapen...pc doet echt lomp Slaap lekker allemaal Trusten Fleur.. lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Welterusten.Ik ga ook, voor het hier weer volstroomt met uitgelaten voetbalkijkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Is ook voor mij de hoogste tijd.. Was veeeeeeeeeeel te vroeg wakker vanmorgen. En morgen is er weer een dag toch? Bor... trusten meis... ik rook er nog eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Hoi mensen,'k heb me d'hele dag nog niet gemeld. En 't is alweer bijna bedtijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Zo,Kids naar bed en moeders ook naar dr mandje.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden