Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniezo mensen....pc tijd... ik sta net de boel te dweilen hier, schiet het me toch zo in m'n nek en schouder. ik kan niet op of om. Niets..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 sorry te snel gelezen Lenie. Vervelend zeg, heb je daar vaker last van? Sowhat, ben hem 2 weken kwijt geweest en kreeg hem toen weer terug, na de rechtzaak dus nog 2,5 maand kwijt, maar wanneer weet ik niet. Oefen nu alvast met fietsen;) Hoe lang ben jij hem kwijt geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 nee niet echt....gewoon een stomme beweging gemaakt.maar goed.ik lees dus dat je bij je ouders zit?...we gaan niet lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 goeie middag allemaaliemand wat te drinken bij zich want ik heb vreselijke trek in iets heel sterks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ik heb hier heeeeeele sterke thee....goed?hoe donkerder hoe lekkerder ( vind ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hi Lenie,kan je nog lopen dan? Ik kan vanavond gewoon komen hoor! Hoe laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ik heb liever iets met veel volt er op.ik had al zin om met 70 km per uur op de fiets naar de c1000 te gaan, maar kon mij nog net inhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 nou zeg!!!..kan je nog lopen??zelfs hinkelen nog!!!....hahaha...gaat goed vandaag!ff kijken...kind is rond half 6 thuis van school...dan douchen...dan eten....dan afwassen....dan lopen..19.00/ 19.30? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 niet doen hoor Walbo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ruzie, en daar kan ik niet tegen, raak ik gefrustreerd van en dorstig.in het verleden pakte ik dan altijd de drank, maar vind het nou zo zonde van mijn 88 dagen.:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 dat is zeker zonde....heb jij ruzie...of een ander? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ik, onenigheid over opvoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ik ga maar ff een peuk roken,hoop dat ik daar rustig van word.tot zo:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 doe dat..rook met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 goeiemiddag.ben sjaggie, en heb zin in.....no panik de bus zit in de weg Wil sterkte. knap/tof dat je zoiets kunt doen voor een vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Remi gaat er maar weer eens van tussen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 sorry Remi....was even met het eten bezig!niet sjaggo zijn....de zon schijnt ..(eindelijk hier!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Gegroet mensen,Zojuist terug van de Voedselbank. Was me 't dagje wel. 'k moet nog snel even een boodschap doen. De winkels zijn om 19:00 gesloten. Daar kwam 'k gelukkig op tijd achter door een collega die me dat vertelde. Tot zodadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatWalo. Je kan kiezen,koffie thee chocolademelk,fris. Sommige hebben hier ook kinderen dus ik zou zeggen,vertel je opvoedruzie. Kan opluchten! ja kom maar op Waldo.......het loopt hier ook niet altijd op rolletjes met 2 van ( zo goed als) 18misschien hebben we wat aan elkaar!( even aanpassen)..ze worden wel 18...maar in dat koppie nog lang niet hoor.ik ben blij dat er geen geld is voor een rijbewijs..pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 we gaan even eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Er is een kwartje gevallen. Op de fiets. Ging zowat van mn graatje. Mn stiefvader heeft mij geofferd aan zn pedofiele vader. Dit heb ik al die jaren weggedrukt en geprobeerd om te draaien en niet willen zien. Dit verklaart alles, het gedrag van mn stiefvader al die jaren daarna. Verder wil ik er nog niet over uitwijden. Maar ik durf nu eindelijk het monster bij de naam te noemen. Eerst weer met mn psycholoog praten. Ik ben zo moe, al dagen, snachts veel slapen, overdag vaak 2x extra slapen. Tussendoor is het wel okay. Fijn huisje en fijne beestjes en fijne vrienden en mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 nah lekker....kind in slaap gevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Het blijven kinderen he Lenie;)Gaat t weer een beetje met je nek?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ga maar een muziekje luisteren...http://www.youtube.com/watch?v...HJMhQ&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v...g1Da1s&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden