snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 kunnen jullie niet naar een belgen draadje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Auuuwwwww,Lenie, bekend fenomeen onstekingen in je privezoneach, morgen gaat het een stuk beter!bol,ik heb nog steeds een tomeloze energie waar niet tegenaan te eten valtik sta op een dieet van 4000 calorieen, ik lust alleen geen slechte dingenik wil gewoon spinazie en geen ala creme en nog meer van dat soort fratsenen dan kan ik 's avonds heel slecht eten, ik weiger om met pijn in mijn buik naar bed te gaan.ach die mooie volle deerne van 60 kilo??? ik heb de hoop op gegeven.mijn eigen kamer?er zijn meer mensen met problemen dan beschikbare kamersals ik weer eens opgenomen wordt is dat vaak voor een aantal weken en dan geven ze mijn kamer bij begeleidt wonen aan iemand anders.Gut gut,nog steeds mijn schoenen niet terug Fleur, niet liegen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 fleur uitschuren met een tandenborstel???? en daarna de tandenpoetsen zeker jakkiebah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeToen ik in mijn opleiding zat dan moesten wij wonden altijd uitschuren met een tandenborstel. Maar ga je dat niet aanraden. Goh die ontsteking moet daar dan toch al ff hebben gezeten niet? Klinkt echt enorm pijnlijk is het ook...heb het al 17 jaar...hij is al 2x weg gehaald.heb ze ook onder mijn oksel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 pfffffff, dit gaat te snel hoor!!ja fleurborderline, adhd, psychotisch en verslaafd op de koop toe.Vindt je me geen schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Tandenborstels zijn mutifunctioneel. Ik daag iedereen uit het tegendeel te bewijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik heb je schoenen echt niet..Met zulke punten?? Hallloooooo?? Igor wil de aandacht gewoon naar mij verleggen. Die meid is de laatste tijd zo geniepig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 sjonge Tasseke.....das me nogal wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 sowhatlucht je hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 uitschuren?wat dachten jullie van een dagelijkse algehele scheerbeurt en geen ondergoed meer?uit de doos der eigen ervaringen, het helpt!alleen nooit meer met een spiegel jezelf bekijken daar...zo kaal, zo blauw en vol littekensgeef mijn gluurbeurt maar aan Bassie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 sohwat,vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 @ Sowhat....gooi het eruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik vind je een lekker doetje Kopje . Zo een gevarieerd mens dat je bent Moet zwaar zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: tassekeuitschuren? wat dachten jullie van een dagelijkse algehele scheerbeurt en geen ondergoed meer? uit de doos der eigen ervaringen, het helpt! alleen nooit meer met een spiegel jezelf bekijken daar... zo kaal, zo blauw en vol littekens geef mijn gluurbeurt maar aan Bassie ik heb nu ook geen ondergoed aan en een joggingbroek.ik kan niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik meld me even droog op dag 6!!! Even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Sorry...ik blijf effe steken op het geen ondergoed...dat tocht hoor Ok ik ben weer mee. Met gerookte makreel in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 ik heb het btw ook al onder mijn oksel gehad. Verschrikkelijk veel pijn. Besloten geen deo meer te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 sja Fleur...als je niet anders kan?TOP!!!!!! NIETS!!!!hou vol meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniewat dachten jullie van een dagelijkse algehele scheerbeurt en geen ondergoed meer? ik heb nu ook geen ondergoed aan en een joggingbroek. ik kan niet anders. Ok, Lenie leg uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 het kom van het scheren,,dus gewoon alles laten groeien voortaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 dat heb ik net allemaal gedaan Rae? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 sowhat...wat is er aan de hand??????? waarom ben je pissig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 heeeik hoef ook niet alles te weten!! Ik zit hier zo hard te lachen dat ik de aandacht heb getrokken!20.00 uur ik moet afsluiten.Ik vond het fijn om er weer even te zijn, allemaal bedankt, dit had ik even nodig.maar nu maak ik plaats voor Sowhat, die heeft jullie ook weer nodig.kus en knuffels van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Luister niet naar fleur want die bekijkt het allemaal op een vreemde manier. Ik verwijs naar haar avatar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden