Spring naar bijdragen

zaterdag 7 mei


Mupke

Aanbevolen berichten

hij weet dat ik wil praten, maar hij ontloopt het volgens mij, denk dat ie er voor zichzelf niet uit is, en dus maar niets zegt, voor mij een goede les in loslaten, en doorgaan met m'n leven, en blij zijn dat ie helpt in de tuin, en meer niet, denk , ach het is zoals het is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet het niet Gaby..Ik zou het graag willen denken maar als je nog van iemand houdt en je blijft in zulks soort vaarwater zitten kan een klap nog héél hard aankomen.
Je laat nooit echt los op zo'n manier.
Maar misschien heeft het gewoon nog wat tijd nodig. Het vergt ook een hele boel energie
Zolang je je maar niet laat kisten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had daar in het begin ook enorm veel last van Mups. Maar na een tijdje verdween het dan weer. Een slaaptekort kan een serieuze emotionele dip meebrengen. Als het te lang duurt misschien eens iets vragen in de apotheek?
Komt er licht in je kamer of is het echt duister duister?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je Fleur, ik heb heel lang geprobeerd los te komen van hem, en 7 april escaleerde het, en was ik het zat, spuugzat, en verdrietig en alles, en dat wist hij... en wat doet ie, ik krijg bloemen, hij begint mijn tuin op te knappen, waarom?/waarvoor? misschien om te zorgen dat ik het weer een beetje fijn krijg thuis en m'n leven weer kan opbouwen? dat zou kunnen, komt tijd komt raad, je hebt gelijk Fleur, maar ik kan zo weinig in deze situatie, en hij blijft het op deze manier ook min of meer het contact in stand houden, bedoel die tuin is de komende maanden nog niet klaar, als hij al zijn plannen echt gaat uitvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaapkamer is op het zuiden Fleur. Dus 's morgens niet meteen de zon binnen daar. Plus verduisteringsrolgordijnen daar. Dat is allemaal het probleem niet.
Ik word er zo langzamerhand wel een beetje humeurig van. Middeltjes om het inslapen 's avonds te bevorderen zijn er genoeg. Maar wat als je om 5 uur al klaarwakker bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Slaapkamer is op het zuiden Fleur. Dus 's morgens niet meteen de zon binnen daar. Plus verduisteringsrolgordijnen daar. Dat is allemaal het probleem niet.


Ik word er zo langzamerhand wel een beetje humeurig van. Middeltjes om het inslapen 's avonds te bevorderen zijn er genoeg. Maar wat als je om 5 uur al klaarwakker bent?



Ik wil je best een peer tegen je appel komen geven :D. Slaap je zo weer..
Kweet niet. Gewoon blijven liggen en je er niet op proberen te fixeren? Want dat doe je natuurlijk wel na een tijdje. Geen tukjes meer doen tussendoor? Geen licht aandoen als je wakker bent?
Ik weet het niet :( :(.
Je hebt het vast al allemaal geprobeerd..ik ben ideeënloos :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dokter Trees, Fleur? Wie 's da? :huh:


Ja Gaby, maar ik ben juist niet energieker. 's Ochtends als ik wakker word wel, maar ik stort echt in de loop van de middag in. En nu zit ik hier ook hardstikke slaperig te zijn. Ogen half dicht en gapen. Als ik naar bed ga nu dan slaap ik. Word standaard om ong. 2 uur wakker, voor een half uurtje. En slaap dan weer tot 5 uur/half 6.

Fleur: geen tukjes doen tussendoor heb ik uitgesteld. Ik wilde daar niet aan toegeven, maar ontkom er nu niet meer aan omdat ik doodmoe ben in de loop van de dag.
Zal mn baas nog van opkijken maandag. :D



Pffff, ik ga naar bed. Slaap lekker en bedankt voor het aanluisteren van mn gezever. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei al zo laat??

Sorry dat ik afbreek maar ik moet slapen gaan..morgen wordt weer heel druk.

Ik hoop echtigentegtig dat je superlang slaapt lieve Mups :sun:
En voor jou Gaby wens ik heel wat rust de komende weken zodat je lekker stevig op je benen komt te staan. Niet dat je dat niet bent natuurlijk. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..

Slaapzacht rakkers
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dames bedankt voor jullie adviezen weer :) doet me weer goed

wat bij mij nog weleens helpt is een luisterboek aanzetten, dan val ik vaak wel in slaap, of lig i.i.g zonder spanning als het me tenminste lukt om me op het verhaal te concentreren, maar ja ik slaap alleen, dus ik kan dat doen.

Fleur als ik een hele leuke man tegenkom, JA JA JA maarre... verklap eens waar zitten ze?

nu slapen allemaal , tot morgen lieverds :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...