henk Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 pas maar op sha, met die techniek...leren we je aardig kennen hoor.... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Hihi, hoe gek wil je het hebben? Dan is "nee , ik ben niet gek, ik ben een sportvliegtuigje" nog harstikke normaal als ik het zo zie :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 POING...POING.... 'ik ben een pinquin op wielen' is toch ook wel normaal he Yvon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 STAPELDOL...STAPELDOL...ben ik al....PING PONG...PING PONG...straks nog stukken meer GREAT DAY...GREAT DAY...en de zon die schijnt ook al Sha...KNOTSDOL STAPELDOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 oeps...foutje!even aanpassen dan maar..........:):):):):):):):):):) .....nog stapeldoller dan gisteren......hihi.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 haha die sha die blijft maar bezig met aanpassen... haha ze raakt er helemaal in verstrikt, en doet het nu ook al per ongeluk.. weer in de war shaatje? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nou..........heb gewoon last van de zon, meer kan het niet wezen.....denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Henk... waar ben je... Stapeldol worden... omdat JIJ er niet meer bent??? Das niet goeman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Wat kijk jij verbaasd Rae Ja deze draad is om stapeldol van te worden..........maar dat geldt niet voor mij hoor :Het ligt aan de dagen van de week en vandaag op zondag....uhhhhVOEL IK ME EEN KIKKER OP ROLSCHAATSEN (Tja........weet ook niet van wie ik het heb!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Vergeet de radijsjes met slagroom niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Nou zeg Rae.............als je me stapeldol wilt krijgengaat je dat echt niet lukken hoor Nu ga je mijn woensdags gevoel bij de zondag halen zooooooooo jammer...............Nee het is juist de woensdag dat ik me POING POING...een pinquin voel op wielen en die radijsjes eet met slagroom..........Hey Rae.......morgen is het maandag....al benieuwd hoe ik me dan voel??????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Héél benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 tjilp...tjilp...tjilp......ik voel me als een spruitje met kippevleugeltjesen met mijn varkensoortjes in een grote roze wolk wat heerlijk zo'n dag als vandaag.................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Stapeldol..............je zou het hier op het forum bijna nog worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Wat is dat toch met die wielen, wil je een rolstoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Het is vandaag maandag......dan heb ik vleugeltjes en geen wielen....vleugeltjes...nee niet van libresse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 TOK TOK................tokketokketok..............Ei kip...kip ei...kippenei...paasei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Omhoog voor Sha. Sha waar ben je? Heb je al een tijdje niet gezien. Alles kits? Ik wou dat ik jouw knettergekheid had. Lijkt me lollig als je bijvoorbeeld gaat solliciteren voor bankloketbediende. Of rijke toeristen moet ontvangen in het Museum van Ernstige Zaken. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Knettergekheid en Sha... are you talking to me Rae?? WOP WIEBEL WUB...WOP WIEBEL WUB...Sha heeft geen knettergekheid, voelt zich soms een pinquin, kikker of spruitje maar da's toch normaal dacht ik zo...Tijdje niet gezien? Zet je verrekijker andersom, dan had je me hier nog wel ergens kunnen vinden hoor...Maarre....bankloketbediende of ernstige toeristen ontvangen in een museum voor rijke zaken lijkt me wel wat,Voor jou te wensen dat je nooit aan mijn loket komt of dat ik je moet ontvangen in een museum voor ernstige zaken...want dat wordt dan namelijk wel heeeeeel ernstig hoor!! WOP WIEBEL WUB...WOP WIEBEL WUB...Ah je zit natuurlijk gewoon te wachten op het dinsdaggevoel...........nou vooruit, jij mag het wel weten...WOP WIEBEL WUB...WOP WIEBEL WUB... WOP WIEBEL WUB...Ik voel me vandaag net een paling met Hollandse gele klompjes aan en een fototoestel om mijn nek, in mijn snavel hangt een kerstbal en op mijn hoofd draag ik een uitgeholde bloemkool met pepersaus...WOP WIEBEL WUB...WOP WIEBEL WUB....WOP WIEBEL WUP... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Even voor mezelf boven gehaald...deze draad tovert nog wel eens glimlach on the facemeestal doe je zoiets voor een ander maar ikke ben lekker ego vandaag...Nanananana..................lekker puh zegt Sha, lekker voor ikke, mij, moi, mezelf Zal mijn woensdagsgevoel eens opduikelen.....PING PONG...nee het was de schoorsteenveger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Te weinig slaap....woensdagsgevoel is nog zoek.....koffie dan maar eerst Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden